NyeTanker Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 (endret) Veldig imponerende spilling. Dette er visst filmet i Trondheim. PS! Går det ikke an å legge inn videoen direkte? Har sett det blitt gjort med youtube-videoer andre steder. Endret 29. oktober 2006 av NyeTanker Lenke til kommentar
iMono Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Venter til du ordner linken jeg... (Husk at du ikke kan poste html-kode på forumer.) Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Var jo faktisk griserått. Imponerende kar ja. Lenke til kommentar
NyeTanker Skrevet 29. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2006 Legg merke til at han demper strengene en gang ute i låta. Det er ikke så lett. Moro at han også legger inn en liten theme fra en reklame (Telenor, tror jeg). Lenke til kommentar
iMono Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Jupp. Sett den nå, svært talent det der. Vi har en i klassen som er omtrent på hans nivå, men han er mer jazz orientert blitt etterhvert. Lenke til kommentar
Veitafan Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Jeg liker blues, det der var fett! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå