Sjel Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Ok, jeg har blitt forferdelig glad i The Kovenant aka Covenant. Og den type musikk... men jeg klarer ikke å finne band som spiller den type musikk. Noen som har noen tips? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 hvilke skiver tenker du på da? Animatronic? Nexus Polaris? SETI? In Times Before the Light? er ganske forskjellige stiler på de Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Tviler på at det finnes noen i samme gate dessverre. Er også veldig glad i musikken deres. Men om du ikke finner noe, kan du jo alltids glede deg til det nye låtmateriale de skal slippe om forhåpentligvis ikke så alt for lenge. Lenke til kommentar
Sondre^^ Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Last.fm-brukerne anbefaler disse bandene; http://www.last.fm/music/The+Kovenant/+similar Lenke til kommentar
Veitafan Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 (endret) Dimmu Borgir? Mye fra de nyeste albuma er ganske likt, har bare hørt 3-4 sanger av The Kovenant så er ikke sikkert jeg treffer hel riktig men . Edit: Nemmen jøss! Last.fm er enig med meg.... Endret 29. oktober 2006 av Veitafan Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Det er bullshit, mesteparten av det som står på den last.fm saken. De færreste av de bandene der har mer til felles med Kovenant enn at de spiller metall. Lenke til kommentar
Sjel Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2006 Det er bullshit, mesteparten av det som står på den last.fm saken. De færreste av de bandene der har mer til felles med Kovenant enn at de spiller metall. 7180466[/snapback] Ja, jeg merket det. Deathstars var litt likt da Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Ganske spesiell musikk ja. Liker selv Animatronic veldig godt Vet ikke helt åssen sjanger man kan si det er heller. Animatronic virker som elektronica-metal eller nåt? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 De kaller seg selv Space Metal, men de går nok innunder Industrial metal om vi skal finne en ekte sjanger. Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Må sjekke ut dette bandet, noen som kan anbefale et album som er greit å starte med? Det ble litt off topcic, men det får gå. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Animatronic eller Nexus Polaris. Herlige album! Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Selv leta jeg etter noe lignende Deathstars, og fant The Kovenant. Har ikke hørt noe særlig fra Animatronik, men Nexus Polaris er skitfett. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Gojira spiller no Space Metal greier de og... Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Gojira er rimelig langt unna Kovenant og Deathstars i sjanger gitt! Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Gojira er rimelig langt unna Kovenant og Deathstars i sjanger gitt! 7183977[/snapback] Sa de spilte no Space Metal opplegg.. ikke at de hørtes ut som The Kovenant og Deathstars.. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 er vel bedre å kalle det death metal uansett, vil jeg tro Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå