Azzido Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Etter å ha hult ut ett gresskar i dag og skjært ut ansikt på det syntes jeg at jeg måtte forevige det med ett bilde Kom gjerne med kritikk. Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Syns bildet ditt hadde fin komposisjon og var bra teknisk. Likte også at det lyste såpass godt opp. Det så virkelig skummelt ut Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Oi! Likte beskjæringen av det ganske godt. Fine farger også. Hva slags innstillinger har du brukt? Lenke til kommentar
CustomTP Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 bra bildet ståle... Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Jeg likte dette. Bra komposisjon og bra teknisk. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Dette likte jeg veldig godt. Kom skikkelig i stemning av det. Lenke til kommentar
simpson Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Veldig bra bilde! Og suverent gresskar! Det eneste jeg ikke liker er at stilken på gresskaret er kuttet i overkant av bildet. Fint med vinduet som vises øverst til venstre, men kunne kanskje tenkt meg å se litt mer av det. Når jeg tenker på halloween så tenker jeg på folk som går fra dør til dør, så jeg tror ei dør hadde gjort seg på det bildet. Men det er vel bare hva jeg forbinder med halloween. Du hadde kanskje en annen idè. Jeg synes i hvert fall det er det beste bildet jeg har sett i bildekritikken på ei stund. Lenke til kommentar
Azzido Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2006 Takker for alle kommentarer! Det med kuttinga av stilken er ett litt kjedelig moment, jeg brukte bakken som "stativ" for å få en litt annen vinkel på motivet, prøvde flere forskjellige. og da falt mye av høyda på bilde bort. Jeg vurderte døra som motiv i bakgrunn, men følte det blei for koselig, ville ha litt "kaldt" miljø rundt bilde. Mye derfor jeg likte den våte bakken hvor lyset speiler seg også Og med tanke på gresskaret så var det igrunn utrolig morro å forme det og se resultatet etterpå men juksa litt ved å hente tips på nettet. så bilder av andre gresskar osv. For dere som ville ha EXIF data'n så er den her File size : 199844 bytes File date : 2006:10:29 23:08:58 Camera make : Canon Camera model : Canon EOS 350D DIGITAL Date/Time : 2006:10:29 19:31:43 Resolution : 1280 x 670 Flash used : No Focal length : 17.0mm (35mm equivalent: 74mm) CCD width : 8.22mm Exposure time : 2.500 s Aperture : f/4.0 ISO equiv. : 100 Whitebalance : Auto Metering Mode : matrix Exposure : program (auto) Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Genialt bilde! Flott lyssettinger, kult motiv og alt det der! Eneste var lyset på gresset var noe forstyrrende syntes jeg. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Fint lys og farge på 'skaret, men føler att vinduet bak ødelegger litt av mystikken. Lenke til kommentar
gixer Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Bra bilde. Kan slenge opp et bilde av mitt også. Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Bra bilde. Kan slenge opp et bilde av mitt også. 7218293[/snapback] Synes det ble for mørkt i store deler av bildet.. Lenke til kommentar
gixer Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Bra bilde. Kan slenge opp et bilde av mitt også. 7218293[/snapback] Synes det ble for mørkt i store deler av bildet.. 7218539[/snapback] Ja det kan nok være. Tenkte heller på kritikk av utskjæringa. Bildet ble tatt med en Canon A520 til 120 dollar på Walmart Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå