reds Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 (endret) Dette bildet er kjent for de som vet en del om 2. verdenskrig og fangeleirene til Nazi-Tyskland. Jeg har nettopp kommet hjem fra en tur med Hvite Busser, og derfor dette bildet. Dette operasjonsbordet er ett av de to som ble brukt av den gale kirurgen Josef Mengele. Jeg er fornøyd med tanke på at det er tatt med min telefon, en SE w810i. Dog er en del etterredigering gjort. Vad tycks? Endret 3. november 2006 av Marius E Lenke til kommentar
Erik B. Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Så et lignende obduksjonsbord i Terezìn. Det er sterkt, ekkelt. Bildet var helt ok, ikke så mye mer. Lenke til kommentar
reds Skrevet 29. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2006 Jeg skulle bare ønske jeg hadde et kamera med flere muligheter til bedre bilder. =/ Får se etter jul om jeg får råd til et bedre et. Lenke til kommentar
Erik B. Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Hvilket kamera har du brukt? Lenke til kommentar
reds Skrevet 29. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2006 Sa at jeg brukte kameraet på min w810i-telefon. Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Likte virkelig det bildet her, det ga inntrykk så det holder. Syns også det tekniske var bra her, selvom det sikkert ikke er like bra i fullversjon Lenke til kommentar
reds Skrevet 29. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2006 Virker som om budskapet jeg ville ha fram virkelig traff noen her. Jeg får grøsninger hver gang jeg ser dette bildet selv. Bare tenk over hva som har skjedd akkurat der. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 (endret) Virkelig et stemningsskapende bilde. Hva med å la det gli litt mer over i rammen over en større strekning på bunnen, så man ikke ser at rammen så tydelig er der nederst og til venstre på bildet (kun synlig på topp/til høyre)? Det tror jeg kunne blitt tøft. Edit: ved ettertanke, kanskje ikke. Endret 29. oktober 2006 av Zethyr Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Sykt bilde... litt kvalmende å se på liksom, spesielt når man vet hvem som brukte det. Alikevel får man liksom lyst til å se mer... Lenke til kommentar
reds Skrevet 29. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2006 (endret) Jeg drister meg til å legge ut et annet bilde jeg også tok på turen. Dette er da et bilde jeg tok av et piggtrågjerde. Disse var det mange av, og de er interessante motiver. http://i9.photobucket.com/albums/a58/mariuse/Piggtraad.png http://i9.photobucket.com/albums/a58/mariuse/Piggtraad-1.png Endret 29. oktober 2006 av Marius E Lenke til kommentar
Fjelldal83 Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Utrolig bra bilde, spesielt med tanke på at du har brukt mobilkamera. Veldig synd at Mengele ble aldri tatt... Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 (endret) Jeg drister meg til å legge ut et annet bilde jeg også tok på turen. Dette er da et bilde jeg tok av et piggtrågjerde. Disse var det mange av, og de er interessante motiver. http://i9.photobucket.com/albums/a58/mariuse/Piggtraad.png 7179659[/snapback] Virkelig et fint bilde atter en gang, men jeg synes ikke den svarte ramma var så fin. edit: lurt å fjerne bildet fra quote. Endret 29. oktober 2006 av Zethyr Lenke til kommentar
reds Skrevet 29. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2006 (endret) Jeg vurderte den rammen, og er usikker. Redigerer inn uten også, for sammenligning. Syntes bildet får fram stemningen jeg ville ha fram bedre med ramme. Ser mer dystert ut. Mer alvorlig. Mulig det er bare meg, da. Endret 29. oktober 2006 av Marius E Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Det første bildet var bra, slik de andre har sagt. Det med piggtråden var ikke like bra. Det var kjedelig , og traff meg ikke i det hele tatt. Var liksom bare piggtråd. Jeg syntes kanskje det hadde passet bedre i sort hvitt, hvem vet... Lenke til kommentar
thaLapp Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 bra bilder marius *stolt* Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Er ikke helt fornøyd jeg. Piggtråbildene var ikke noe tess. Dårlig fokusering og dårlig bildekvalitet. Oppløsningen er også helt på jordet. For uskarpt på selge piggtråden.. Lenke til kommentar
SebRamsland Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Er ikke helt fornøyd jeg. Piggtråbildene var ikke noe tess. Dårlig fokusering og dårlig bildekvalitet. Oppløsningen er også helt på jordet. For uskarpt på selge piggtråden.. 7189997[/snapback] Har du fått med deg at bildene har blitt tatt med et mobilkamera? Lenke til kommentar
reds Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2006 Heheh, jeg er ikke så opptatt av den tekniske kritikken, men det virker som om noen ikke har fått med seg budskapet jeg ville ha fram. Lenke til kommentar
thaLapp Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 (endret) og det var?? budskapet var? må nesten vite det jeg alså Endret 31. oktober 2006 av thaLapp Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 og det var?? budskapet var? må nesten vite det jeg alså 7193504[/snapback] Derfor er det dårlige bilder. Hvis det er budskapet du vil ha kritikk på, skal bildet i seg selv forklare hva budskapet skal være. Det skal være enkelt å se på bildene. Jeg synes ikke du får fram budskapet på en ordentlig måte på noen av bildene, og når bildekvaliteten er slik den er, gir det bare et enda dårligere inntrykk av bildene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå