Gå til innhold

Operasjonsbord - Josef Mengele + ekstra


reds

Anbefalte innlegg

Dette bildet er kjent for de som vet en del om 2. verdenskrig og fangeleirene til Nazi-Tyskland. Jeg har nettopp kommet hjem fra en tur med Hvite Busser, og derfor dette bildet. Dette operasjonsbordet er ett av de to som ble brukt av den gale kirurgen Josef Mengele.

 

Jeg er fornøyd med tanke på at det er tatt med min telefon, en SE w810i. Dog er en del etterredigering gjort.

 

Operasjonsbord-1.png

Vad tycks?

Endret av Marius E
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Virkelig et stemningsskapende bilde. Hva med å la det gli litt mer over i rammen over en større strekning på bunnen, så man ikke ser at rammen så tydelig er der nederst og til venstre på bildet (kun synlig på topp/til høyre)? Det tror jeg kunne blitt tøft.

 

Edit: ved ettertanke, kanskje ikke.

Endret av Zethyr
Lenke til kommentar
Jeg drister meg til å legge ut et annet bilde jeg også tok på turen. Dette er da et bilde jeg tok av et piggtrågjerde. Disse var det mange av, og de er interessante motiver.

 

http://i9.photobucket.com/albums/a58/mariuse/Piggtraad.png

7179659[/snapback]

Virkelig et fint bilde atter en gang, men jeg synes ikke den svarte ramma var så fin.

 

edit: lurt å fjerne bildet fra quote.

Endret av Zethyr
Lenke til kommentar
og det var??

 

budskapet var?

må nesten vite det jeg alså

7193504[/snapback]

Derfor er det dårlige bilder.

 

Hvis det er budskapet du vil ha kritikk på, skal bildet i seg selv forklare hva budskapet skal være.

 

Det skal være enkelt å se på bildene.

 

Jeg synes ikke du får fram budskapet på en ordentlig måte på noen av bildene, og når bildekvaliteten er slik den er, gir det bare et enda dårligere inntrykk av bildene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...