Aldrack Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 For en del år siden var jeg innpå en nettside som solgte diverse klær og annet utstyr for Forsvaret. Er det noen som vet om denne siden finnes fortsatt og i så fall hva adressen er? Er ute etter flere hvite t-skjorter nemlig Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 www.miltrad.no du tenker på? Lenke til kommentar
Aldrack Skrevet 29. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2006 Var nok ikke den, men takk for hjelpen likevel Er noenlunde sikker på at siden var et slags offisielt utsalg for Forsvaret. Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Isåfall må du poste den her hvis/når du finner siden! Er interessert i ett lagstelt selv! Lenke til kommentar
Aldrack Skrevet 29. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2006 Spurte en tid tilbake i "snedige ting du lurer på", men fikk ingen respons da. Tenkte jeg skulle prøve med seperat post nå. Har også ringt til lageret på Haakonsvern for å høre om de hadde greie på det. Latsabbene der ute tar imidlertid aldri telefonen! Lenke til kommentar
Mabel Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 (endret) Kan være Forsvars matriell utsalg: http://www.fmu.no Edit: Dette er ikke forsvarets egen utsalg. Forsvarets side er nedlagt: http://www.mamut.com/fapkiosk/ Endret 29. oktober 2006 av Mabel Lenke til kommentar
Garegaupa Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Eller eventuelt NFM Caseb? Lenke til kommentar
EpziloN Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 jeg skulle gjerne ha hatt tak i beltet jeg hadde i marinen, svart, med logoen på spenna. Noen som vet? Epz. Lenke til kommentar
Swolebraham Lincoln Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 (endret) Forsvarsbrukt Endret 30. oktober 2006 av hk_ Lenke til kommentar
Aldrack Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2006 Takker for alle linkene Skal nok klare å finne det jeg er ute etter nå! Lenke til kommentar
badedud Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Hvis du bor i nærheten av horten ,så har de utsalg på marinemuseet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå