arielfaaland Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Heisann! Har en Dvd jeg skal klippe og lime i. Hvordan burde jeg importere denne? Tenkte jeg skulle bare spille den av via DVD spilleren, via kamera (konvert til DV) og inn via firewire.. Men, er det enklere løsninger og gjøre dette på? F.eks da å kjøre den rett inn i pc? Lenke til kommentar
chma Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Tror det å enten spille over til DV tape eller via Dv kamera er det greieste. Har prøvd å importere filene fra en dvd(både vob og konverterte) i både Liquid 7 og Avid Express Pro 5.5 uten å ha fått noe vettugt ut av det. Derav mitt hat ovenfor dvdkameraer.... Lenke til kommentar
charge Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 http://www.mp3towav.org/dvd-to-wmv.asp Dette er vel den greieste måten å gjøre det på. Når du har fått DVD'en over i WMV-format på dataen, kan du gjøre "hva du vil" med den... Lenke til kommentar
arielfaaland Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2006 (endret) njaa? kan du det? Har hatt problemer med dette i Liquid.. Trodde du måtte ha en ren AVI DV fil? Endret 30. oktober 2006 av arielfaaland Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 njaa? kan du det? Har hatt problemer med dette i Liquid.. Trodde du måtte ha en ren AVI DV fil? Burde vel få den på redigerbart format med VirtualDub, skulle jeg tro... Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Virtualdub MPEG2 eller Virtualdub MOD i so fall. Originalversjonen har ikkje støtte for MPEG2. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå