Fake-finski Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Hei jeg leter etter et lydkort til spilling fordi det interne på hovedkorte mitt(ASUS A8N Premium) begynte å skurre i dag Det skal koste imellom 200 - 500 kr Det er bra hvis dere får med en begrunnelse hvorfor jeg skal kjøpe det dere foreslår Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Hei jeg leter etter et lydkort til spilling fordi det interne på hovedkorte mitt(ASUS A8N Premium) begynte å skurre i dag Det skal koste imellom 200 - 500 kr Det er bra hvis dere får med en begrunnelse hvorfor jeg skal kjøpe det dere foreslår 7178777[/snapback] du kan kjøpe mitt lite brukte sound-blaster live 5.1 kort billig om det ønskes. Veldig godt til filmtitting og spilling. PM isåfall. Men ellers, om du skal ha nytt, så er jo x-fi kortene og annbefalle, men da må du opp til 800,- Lenke til kommentar
Fake-finski Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2006 Hei jeg leter etter et lydkort til spilling fordi det interne på hovedkorte mitt(ASUS A8N Premium) begynte å skurre i dag Det skal koste imellom 200 - 500 kr Det er bra hvis dere får med en begrunnelse hvorfor jeg skal kjøpe det dere foreslår 7178777[/snapback] du kan kjøpe mitt lite brukte sound-blaster live 5.1 kort billig om det ønskes. Veldig godt til filmtitting og spilling. PM isåfall. Men ellers, om du skal ha nytt, så er jo x-fi kortene og annbefalle, men da må du opp til 800,- 7185379[/snapback] Vil ikke ha gammel :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå