Janster Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Som tittelen sier. Jeg vil slå av det interne og cpu hungrige lydkortet, men finner ingen avknapp i BIOS... Holder det med 'disable' i hardware menyen, eller bør jeg jakte på en bedre måte og slå det av .. På forhånd takk Janster Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 (endret) Du må disable i Bios. Ligger gjerne under noe som Integrated peripherals/ "onboard audio" Edit: Kjenner ikke biosen på ditt kort. Endret 29. oktober 2006 av heisann80 Lenke til kommentar
Janster Skrevet 29. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2006 Intet slik ting i BIos'en Jeg har lett og lett...ser ikke ut til å være mulig..må vel bare disable. Janster Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Sjekket opp og det er litt forskjellige bios bilder som ligger ute for K8N Skal ligge under: Advanced/Audio CODEC Interface eller Advanced/onboard devices configuration. Bare å være metodisk og gå gjennom biosen. Lenke til kommentar
Janster Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2006 Takker, skal sjekke dette nå, ser ut til at dette onboard lydkortet stinker så mye at det dreper masse FPS . Får se hvordan det går når jeg får sjekket det Jan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå