U4IC Skrevet 9. november 2002 Del Skrevet 9. november 2002 hei jeg har nettopp kjøpt meg online telenor adsl men har litt probleme med å dele internett til andre maskiner.det skal være router innebygd i modemet men jeg tror telenor har disablet det. jeg har satt to netverks kort i pc en min og får innter net i det ene åg deler det til en hub med det andre, men alike vel får ikke den andre innternett. hvet dere hva som er galt, eventuelt hvordan man fikser det? er det mulig å enable routeren som ligger i modemet? Lenke til kommentar
agvg Skrevet 9. november 2002 Del Skrevet 9. november 2002 Quote: Den 2002-11-09 13:37, skrev slimy2k:hei jeg har nettopp kjøpt meg online telenor adsl men har litt probleme med å dele internett til andre maskiner.det skal være router innebygd i modemet men jeg tror telenor har disablet det.jeg har satt to netverks kort i pc en min og får innter net i det ene åg deler det til en hub med det andre, men alike vel får ikke den andre innternett.hvet dere hva som er galt, eventuelt hvordan man fikser det?er det mulig å enable routeren som ligger i modemet? Nei, da må du ha annen firmvare i følge Nokia, ellers skulle router og modem-utgaven være like. Du finner mye info om deling av linja her: http://www.pcworld.no/dataguiden/nettverk/...orbindelse.shtm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå