CurSe Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Ble litt tull da jeg skulle partisjonere tidligere i dag og nå sitter jeg med 50gb av totalt 640gb. Partisjonene er der, men de må formateres og denne delen er noe jeg aldri har gjort gjennom Windows før. Hva skal jeg trykke her? Quick format eller enable compression?Eller kanskje begge deler? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 'Enable Compression' har du antagelig ikke bruk for. 'Quick Format' er et bra valg, ellers bruker den timevis på å sjekke disken for feil. Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 29. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2006 Skal quick format ta sånn ca 2sek? Det var mistenkelig raskt Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Formatering er en liten operasjon som nullstiller innholdsfortegnelsen til partisjonen. Det tar ikke lang tid. Full formatering derimot kan ta timesvis, men da er det en chkdsk operasjon som tar tid. Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 29. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2006 Ser ut til at det funket fint, takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå