Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Fått klamydia fra eksen. Denge hu?

Gjest Bitter Fyr

Anbefalte innlegg

..du brukte ikke kondom og det er din egen feil.

7180206[/snapback]

Så man skal ikke kunne stole såpass på de man har sex med at de svarer ærlig på et spørsmål som angår begges helse?

7180210[/snapback]

Selvfølgelig kan man ikke stole på "de man har sex med", det er jo et alt for vidt begrep. Kjærester er utro hele tiden, one-night-stands vet man ingenting om og selv vanlige mennesker kan ha all slags sykdommer uten å vite det selv.

Du må gjerne bli sur på den som smittet deg, men jeg ser akkurat på trådstarter som et offer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om hun gjorde det med vilje eller ikke betyr ingenting. Det er dine valg som gjør deg til den personen du er. Velger du å hevne deg så er det ditt valg. Gjort er gjort og ingen hevn kan hjelpe deg. Hvis du velger å hevne deg, selv om hun kanskje er drittsekken, da er du også en drittsekk. Tror ikke du vil være en drittsekk, det er faktisk ikke verdt det. Uansett hva det måtte gjelde.

Det du derimot bør gjøre er å la henne vite det, sånn at hun får sjekka seg.

Lenke til kommentar

At du i det hele tatt tenkte på å slå eller "denge" ei jente er så avskyelig at du ikke fortjener noe råd. Dessuten har du fått de rådene du trenger allerede. Du sier dog om volden at "dette sier seg selv at ikke vil fungere", og det er jo prisverdig at du tar til fornuft, men jeg er ikke overbevist om at du ikke kunne tenke deg å gjøre det nå eller senere allikevel. Det bunner nok i et maktbehov overfor de som er svakere enn deg, men du må forstå at du ikke kan gjøre slik.

Du skal få ett råd allikevel: søk hjelp for dine voldelige tendenser.

Lenke til kommentar

Shit happens!! Lev med det!

Si fra til både eksen din og den nye dama di så dere blir kvitt det alle mann...Gå til legen og få antibiotika Så dere ikke smitter flere...

Har hatt clamydia selv så jeg vet at det er viktig og si det til alle sexpartnere du har hatt siden du pådro deg det! Alle jeg sa det til inkludert smittebærerinnen tok det med fatning!

Lenke til kommentar

Visste noen av dem at de hadde klamydia da? Det er noe helt annet å la være å si at man har en sykdom hvis man vet man har det, enn å ikke vite at man selv er syk..

Uansett er det like mye jenters ansvar å beskytte seg som gutter..

Endret av Xenofil
Lenke til kommentar
At du i det hele tatt tenkte på å slå eller "denge" ei jente er så avskyelig at du ikke fortjener noe råd. Dessuten har du fått de rådene du trenger allerede. Du sier dog om volden at "dette sier seg selv at ikke vil fungere", og det er jo prisverdig at du tar til fornuft, men jeg er ikke overbevist om at du ikke kunne tenke deg å gjøre det nå eller senere allikevel. Det bunner nok i et maktbehov overfor de som er svakere enn deg, men du må forstå at du ikke kan gjøre slik.

Du skal få ett råd allikevel: søk hjelp for dine voldelige tendenser.

7182104[/snapback]

Du har aldri blitt skikkelig forbanna noen gang har du vel?
Lenke til kommentar
Visste noen av dem at de hadde klamydia da? Det er noe helt annet å la være å si at man har en sykdom hvis man vet man har det, enn å ikke vite at man selv er syk..

Uansett er det like mye jenters ansvar å beskytte seg som gutter..

7183574[/snapback]

"Har du hatt sex med noen andre?" lød nå spørsmålet, ikke "har du gått til anskaffelse av noen nye kjønnssykdommer?".

Lenke til kommentar
Du har aldri blitt skikkelig forbanna noen gang har du vel?

7184097[/snapback]

Joda, men jeg slår ikke jenter. Det er feigt. Forsvare seg er en annen ting, men det går bare ut på å parere evt. angrep. Det er aldri nødvendig å slå tilbake. Dessuten ville hun bli alvorlig skadet hvis jeg hadde gjort det. Lite hyggelig! Av samme grunn unngår jeg å slå menn også.

Lenke til kommentar
Jeg tror noen tar trådstarters "morsomme" forslag i tittel litt vel seriøst, uten å ha lest førstepost skikkelig. Der står det at han ikke vil slå henne eller noe annet dumt.

7184266[/snapback]

Som man reder, ligger man. Og nei, jeg snakker ikke om trådstarters sex-liv, men hans valg av emnetittel. Når han skrev "Denge hu" i tittelen, var det neste nødt til å komme slike poster i tråden. Siden trådstarter ser ut til å ha meldt seg ute av tråden i alle fall, stenges den.

Jeg gjør oppmerksom på at spam ikke tolereres her (eller noe annet sted på forumet) og kan føre til reaksjoner...!

Geir :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...