AOe Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 En kamerat av meg var så glup å trekke og dra litt i en mappe på skrivebordet mitt. Nå har mappen blitt en verktøylinje som kommer poppende opp hver ganmg explorer restartes. Hva skal jeg gjøre for å fjerne den igjen... PS: har selvsagt prøvd å lukke den Lenke til kommentar
Rascal Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 En kamerat av meg var så glup å trekke og dra litt i en mappe på skrivebordet mitt. Nå har mappen blitt en verktøylinje som kommer poppende opp hver ganmg explorer restartes. Hva skal jeg gjøre for å fjerne den igjen... PS: har selvsagt prøvd å lukke den 7178346[/snapback] Det hadde hjulpet deg betraktelig mer om du beskrev problemet mer detaljert. Lenke til kommentar
AOe Skrevet 29. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2006 Prøvde å være ganske detaljert, men det ser ut som om linja endelig har tatt et hint og fosvunnet for godt... takk for at du prøvde å hjelpe til tross for at jeg forklarer rævva Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå