Kai_pai Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 jeg har 3 mbit fra tele2 også lurer jeg på hvorfor jeg ikke får lastet ned noe raskt? laster ned på 10-20 mbps, den går ikke høyere. skal jo klare mye bedre hastighet enn det? porten på routern er åpna, bruker utorrent til og laste. hjelp:S takker for alle svar. Lenke til kommentar
ThorB Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 (endret) 10-20 Kilo Bytes per second mener du? for det er i Kilo Bytes per second utorrent viser... på en 3Mbits linje skal du kunne laste ned 375 Kilo bytes per sekund. ikke alle torrenter får samme hastigheter da. er du sikker på at du ikke har gått inn på en torrent med dårlig deling? Endret 29. oktober 2006 av thor918 Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 hvis ingen av kompisene på nettverket vil dele, så blir det dårlig fart... hvis du skal ha bedre fart, får du sjekke etter nye kompiser å dele med. Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Hvor kjapp linje har du ut? Fått inntrykk av at hvis man har liten upload så får man ikke rask hastighet ned heller. Hjemme har vi 3000/400 og der får jeg sjeldent gode hastigheter siden uploaden min ligger på 30-35kb/s, men her på hybelen hvor jeg har 10Mbit inn og ut ligger jeg som oftest på 300-500kb/s ned siden jeg laster opp mye raskere(som oftest laster jeg opp raskere enn jeg laster ned) Lenke til kommentar
Kai_pai Skrevet 1. november 2006 Forfatter Del Skrevet 1. november 2006 (endret) etter jeg åpna porten til utorrent på routeren og velge som regel de som det er mange seedere på osv. så ligger jeg på 200-300 =) så nå er jeg fornøyd, takk for svar, veit ikke om jeg gjorde noe men plutselig var det bra. Endret 1. november 2006 av Kai_pai Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 sjørøvergutt sjørøvergutt, det er ein grunn til at du ikkje får bra fart. Prøv og last ned noke lovlig for å sjekke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå