Gå til innhold

manowar t-shirt autograf fra ex-medlem D. Hamzik

Petoah

Anbefalte innlegg

Heisann!

Jeg vet ikke om jeg har lov til å poste dette eller hvor jeg skal poste dette, men

jeg har en Manowar T-Shirt hengende på veggen med autografen til

eks-medlem Donny Hamzik. :) Det som er så spesiellt med den er at Donny Hamzik sluttet i Manowar i -82, men T-Skjorta er bare ett par år gammel! :dribble: Det jeg lurer på er hvor mye jeg kan få solgt denne for og om noen er interreserte. Send meg eventuelle svar på PM!

*Hvis jeg ikke har lov til dette så bare slett posten!*

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hmm... er en ganske dum fyr i paralellklassen min som tilfeldigvis er Manowar fan :D

men om han er dum nok..  :hmm:

7184136[/snapback]

eller prøv EBay... Utrolig hva folk betaler der da! :cool: Men hadde jeg vært deg ville jeg ha beholdt den selv ;) konveksjonsverdien... Men hvis du ikke liker Manowar så er det kanskje like så greit å få litt cash inn på den ;) Hør med kameraten din om han vil kjøpe den. så sier du en sinnsyk pris.2000 kr ellns..til slutt møtes dere på halvveien å begge er fornøyd

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Altså... Hvis det er en nyere t-skjorte med autografen hans, så kommer den jo ikke til å være verdt noe mer.

Hamzik sluttet i bandet i 1983, så hvis det var snakk om autograf fra den tiden kunne den nok gått for en del.

Forøvrig antar jeg at skjorta og signaturen ble anskaffet på Earthshaker 2005, og kontrer med at jeg tar en sinnsyk høy pris for armbeskytteren min som er signert av Ross the Boss, David Shankle, og Donnie Hamzik på samme festival.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...