Petoah Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Heisann! Jeg vet ikke om jeg har lov til å poste dette eller hvor jeg skal poste dette, men jeg har en Manowar T-Shirt hengende på veggen med autografen til eks-medlem Donny Hamzik. Det som er så spesiellt med den er at Donny Hamzik sluttet i Manowar i -82, men T-Skjorta er bare ett par år gammel! Det jeg lurer på er hvor mye jeg kan få solgt denne for og om noen er interreserte. Send meg eventuelle svar på PM! *Hvis jeg ikke har lov til dette så bare slett posten!* Lenke til kommentar
sixx Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 først må du finne en die hard fan... Deretter må han/henne være dum nok å betale for det...så jeg ville tippet 5-600 på en god dag... Men det er ikke lett å få solgt slik... Folk vil heller skaffe seg selv enn å kjøpe noe. Lenke til kommentar
Petoah Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2006 hmm... er en ganske dum fyr i paralellklassen min som tilfeldigvis er Manowar fan men om han er dum nok.. Lenke til kommentar
sixx Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 hmm... er en ganske dum fyr i paralellklassen min som tilfeldigvis er Manowar fan men om han er dum nok.. 7184136[/snapback] eller prøv EBay... Utrolig hva folk betaler der da! Men hadde jeg vært deg ville jeg ha beholdt den selv konveksjonsverdien... Men hvis du ikke liker Manowar så er det kanskje like så greit å få litt cash inn på den Hør med kameraten din om han vil kjøpe den. så sier du en sinnsyk pris.2000 kr ellns..til slutt møtes dere på halvveien å begge er fornøyd Lenke til kommentar
Petoah Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2006 okey.. har tenkt litt nå, og har kommet fram til at jeg skal gjemme den bort i en god del år også vente til den er verdt MYE! Lenke til kommentar
Erman Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Altså... Hvis det er en nyere t-skjorte med autografen hans, så kommer den jo ikke til å være verdt noe mer. Hamzik sluttet i bandet i 1983, så hvis det var snakk om autograf fra den tiden kunne den nok gått for en del. Forøvrig antar jeg at skjorta og signaturen ble anskaffet på Earthshaker 2005, og kontrer med at jeg tar en sinnsyk høy pris for armbeskytteren min som er signert av Ross the Boss, David Shankle, og Donnie Hamzik på samme festival. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå