iChristian Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 (endret) Før så kunne man skrive gjerne hele setninger i adressefeltet og trykke på enter for da at det ble søkt opp via Google sitt "prøv lykken"-søk. Nå etter at jeg oppgraderte til 2.0 så virker det som at den kun slår opp adressen http://www."søkeordet".com. Finnes det noen måte å få det tilbake på den gamle måten? Jeg vet at jeg kan bruke søke feltet helt øverst til høyre, men jeg foretrekker å søke via adressefeltet. Endret 30. oktober 2006 av Lomz Lenke til kommentar
T0mmy Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Har funnet en løsning på "problemet" (noen liker det, andre ikke): Skriv inn about:config i adressefeltet, og finn fram keyword.URL. Bytt ut den eksisterende strengen: http://www.google.com/search?ie=UTF-8&oe=U...lient&gfns=1&q= med: http://www.google.com/search?ie=UTF-8&oe=UTF-8&btnI=&q= Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 29. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2006 Hmm, ser ut til at dette bare fungerer for RC-utgavene og ikke for final-utgaven: Yeah, well it would seem the final version of firefox doesn’t even let you put arbitrary text into the address bar, it returns the horribly microsoft-ish alert box forcing you to press ok and know you are wrong. surely someone knows an about:config hack for it…! Hmmm, man får vel lete lenger da. Lenke til kommentar
T0mmy Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Har du prøvd da? Det fungerer fint hos meg. Har RC3 riktignok, men siden jeg ennå ikke har fått beskjed om å oppdatere til final (eller kan gjøre det manuelt), regner jeg med at det ikke er gjort noen store forandringer. Er jo bare å høyreklikke og velge "Reset" på keyword.URL hvis det ikke virker hos deg. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 29. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2006 Har du prøvd da?Det fungerer fint hos meg. Har RC3 riktignok, men siden jeg ennå ikke har fått beskjed om å oppdatere til final (eller kan gjøre det manuelt), regner jeg med at det ikke er gjort noen store forandringer. Er jo bare å høyreklikke og velge "Reset" på keyword.URL hvis det ikke virker hos deg. 7179480[/snapback] Prøvde nok, leste kommentarene før etterpå, irriterende med slike forandringer hehe Lenke til kommentar
T0mmy Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Nå la jeg inn 2.0 final, og det fungerer fortsatt fint her. Får du noen feilmelding, eller blir du bare sendt til den vanlige søkesiden? Hvis du får feilmelding: Sett keyword.enabled til true Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2006 (endret) Hvis du får feilmelding:Sett keyword.enabled til true 7179653[/snapback] Takk for at du er tålmodig, men feilmeldingen er der enda Tror jeg fant en mulig grunn The "lucky search" does not work correctly if either TMP or TBP is installed. If you have either of them disable it for a test. Endret 30. oktober 2006 av Lomz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå