Gå til innhold

Storetråden om skiskyting og langrenn...

hean

Anbefalte innlegg

Etter sesongåpning for både langrenn og skiskyting på Beitostølen denne helgen er jeg mer eller mindre overbevist om at det kommer til å bli en god sesong.

7269445[/snapback]

Du mener enda en svært lite spennende sesong hvor VM kan sammenlignes med NM?

7280026[/snapback]

Kan du begrunne den kommentaren eller er du bare en pessimist på generell basis?

Endret av Zatuu
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Han mener vel "VM kan sammenlignes med NM" pga han mener nordmenn kommer til å vinne alt som er... Det er jo ikke så veldig pessimistisk :) ...

Having said that så skjønner jeg hva han mener med at det kanskje ikke alltid blir like mye konkuranse, men det finnes da mange skinasjoner selvom Norge (såklart) er den største.... Var deilig å se på rennene fra beitostølen i helga! Gleder meg til sesongen starter for egen del :love: ...

Lenke til kommentar
Etter sesongåpning for både langrenn og skiskyting på Beitostølen denne helgen er jeg mer eller mindre overbevist om at det kommer til å bli en god sesong.

7269445[/snapback]

Du mener enda en svært lite spennende sesong hvor VM kan sammenlignes med NM?

7280026[/snapback]

Kan du begrunne den kommentaren eller er du bare en pessimist på generell basis?

7280306[/snapback]

Tror ikke vi får det så lett som at NM og VM resultatene vil se nesten like ut. Vi har mange svensker og tyskere pluss en del andre som kommer til å gjøre det farlig i internasjonal sammenheng. Bare å gå tilbake å se på OL resultatene fra i fjor som ble mer eller mindre en flopp.

Tror fortsatt vi kommer til å få en god sesong, men selvfølgelig god konkuranse også :)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

På tide å bumpe denne opp på "mine innlegg" :)

Han gutten der blir jaggu ikke god å bryne seg på :w00t:

I Gällivare i dag viste Ole Einar Bjørndalen hele verdenseliten hvem som for øyeblikket er verdens råeste skiløper.

Ingen kunne stå i mot Bjørndalens enorme sluttspurt, og den ene giganten etter den andre så sekundene løpe for raskt til å kunne gjøre noe med Simostrandas største sønn.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Bruker-95147

Han er en ren nytelse å se ikke bare på standplass, men særlig i løypa. Jeg mener han overgår alle tidligere storheter innbefattet spesiallangrenn. Han har 65 W.C. triufer til nå, noen som tør tippe antallet når han legger opp? :)

Lenke til kommentar

Jeg ville gått i en butikk som kan ski og ikke XXL. Det var det jeg trodde og fikk bekreftet da jeg kjøpte meg ski fjor. Valg av ski etter din vekt osv. I proffe butikker gjør de det så du får ski som passer deg. Du skal ikke se helt bort i fra at de har igjen gode fjorårsmodeller de ønsker å bli kvitt for en billig penge.

Lenke til kommentar

Hvorfor går skiskytinga og vintersport generelt så sinnsykt tidlig på dagen?! Har ikke sett en eneste vintersport i år, fordi når jeg står opp så er jo alt ferdig.. =@ Uansett, veldig artig med Ole Einar for tida.. Regner med at dopingtesterne nesten sover i senga hans for tida. Regner med og håper at det ikke er noe muffens altså.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...