VegardStr Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 (endret) herregud. Molde som var nødt å vinne kampen i dag, hvordan greier dei å tape 8-0? eg er selv en molde supporter, men etter dagens resultat, kan dei like gjerne holde seg nedi addeccoligaen LENGE. i fjor vant dei NM og no rykker dei sansyneligvis ned i addeccoligaen? Jævla No0bs!!1 Endret 30. oktober 2006 av Vegis Lenke til kommentar
123321123321 Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 De tapte fordi Stabæk eier :!: Hva mener du med at "de kan holde seg nedi tippeligaen LENGE"? Også kan du vel ikke kalle deg Molde supporter hvis du ikke følger laget i motgang. Og hvis du er Molde supporter kaller du ikke laget ditt noobs. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 ^ Selv om man er supporter av et lag, så betyr ikke det at man ikke kan se på ting med kritiske øyne. Det er lov å være skuffet over laget sitt og kritisere ting som har blitt gjort. Noe jeg skjønner godt at du gjør etter den kampen i går. 8-0 var ekstremt dårlig, selv til Molde å være. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Molde rykker ned og Aalesund opp! Tipper det ikke er så populært for innbyggerne i Molde, he he... Men slik Molde har spilt i år (ikke bare siste runde), så rykker de fortjent ned. Har selvsagt ikke sett alle kampene til Molde, men jeg har sett et par eliteseriekamper + et par europacupkamper hvor de har vært skremmende dårlig - sannsynligvis det dårligste jeg har sett noen gang av norske eliteserielag. Når det er sagt, så er det jo synd at de rykker ned. Et lag med et sånt stadionanlegg burde ha vært i den øverste divisjonen. Nå står også Viking (som også har et nytt flott stadion) i fare for å rykke ned. Det synes jeg er litt trist. Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Den eneste grunnen for at Molde har vært i Tippeligaen de siste årene, er Kjell Inge Røkke. Han har invistert mer og mer penger i klubben, slik at de holder seg akkurat i Tippeligaen. Håper Molde går ned til Addeccoligaen og bli der. Ålesund fortjener heller en tippeliga plass. Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2006 Den eneste grunnen for at Molde har vært i Tippeligaen de siste årene, er Kjell Inge Røkke. Han har invistert mer og mer penger i klubben, slik at de holder seg akkurat i Tippeligaen. Håper Molde går ned til Addeccoligaen og bli der. Ålesund fortjener heller en tippeliga plass. 7189096[/snapback] fortjener? Ålesund har no hoppet opp, og falt ned igjen som en berg-og-dal bane dei siste åra! nei, Ålesund ned og Molde opp! Lenke til kommentar
Blax Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Molde har vært SVÆÆÆRT dårlig forann mål i år. De kampene jeg har vært på, så har faktisk Molde vært på høyde med de lagene dem spiller mot. Men det er også for mange kamper der de henger etter. Lenke til kommentar
Albino Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 (endret) Molde har hatt litt uflaks, en hel del udyktighet og en uerfaren trener. Arild Stavrum har gjort mye eksperimentelle ring i år. Han prøvde f.eks. Petter Rudi som midtstopper. Det var jo helt skandale. Han har også brukt Daniel Berg Hestad på venstrekanten i stort sett alle kampene. Alle som kjenner Hestads egenskaper vet at han ikke er noe kantspiller. Rob Friend ble solgt i sommer, og i et desperat forsøk på å finne en ny luftens baron ble Toni Kallio kjørt opp som spiss. Det var ikke helt bra. Så ble til slutt Baldvinsson kjøpt inn, og han laget vel ett mål mot LSK, men ellers har det vært dårlig med mål. Men vi har noen spillere for fremtiden som jeg håper slår til i Adeccoligaen. Vi har Jan Kjell Larsen i mål, som allerede er veldig god. Vi har en lokal U21 venstreback i Knut Olav Rindarøy. Vi har Petter Berg Hestad på midten som har fått komme innpå litt, han kan jo føre Berg Hestad navnet videre i noen år. På topp har vi Ertsås som fikk litt spilletid mot Sandefjord, og han hadde et nydelig forarbeid til 2-2 målet til Toni Kallio. I tillegg har vi Pape Pate Diouf som er en god avslutter, men som for en eller annen grunn har blitt benket av Stavrum. Nå har også Stavrum gått ut til TV2 og bedt Tornekrattet holde seg hjemme fordi de pep da Stavrum merkelig nok tok av Diouf mot Sandefjord. Får håpe Kjetil " i " Rekdal kommer inn som ny trener og får orden på ting. Endret 7. november 2006 av Albino Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå