iNeo Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Når jeg skal starte ett nytt spill/ loade ett gammelt ett får jeg beskjed som følger Scripted script is not registred: onint. Jeg har nettop kjøpt spillet og dette går meg på nervene. Noen som kan hjelpe meg eller foreslå noe? Jeg skal kansje formatere snart siden jeg har fått Uødelegbar spyware (spyware som ALDRI går bort UANSETT! Har prøvd allt! Ja faktisk!).. Mvh Neo aka Åsbjørn. Lenke til kommentar
Vt-iversen Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Når jeg skal starte ett nytt spill/ loade ett gammelt ett får jeg beskjed som følger Scripted script is not registred: onint. Jeg har nettop kjøpt spillet og dette går meg på nervene. Noen som kan hjelpe meg eller foreslå noe? Jeg skal kansje formatere snart siden jeg har fått Uødelegbar spyware (spyware som ALDRI går bort UANSETT! Har prøvd allt! Ja faktisk!).. Mvh Neo aka Åsbjørn. 7177771[/snapback] Hvis du har som du sier... prøvd alt, vil jeg nok anbefale en recovery, ja. Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Hadde akkurat det samme problemet, men reinstallerte spillet og installerte 1.07 istedenfor 1.08, og da funka det Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 1. november 2006 Forfatter Del Skrevet 1. november 2006 (endret) Ok! Da vill jeg prøve og bruke 1.07 istedet for 08! Joda det funka det! Takker! Endret 2. november 2006 av Tt.mrX Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå