Emmanuel Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Jeg har et lite hjemmenettverk med to maskiner. Da jeg slo på den ene i dag var alle cookies borte. Dette i seg selv er ingen katastrofe, men da jeg skulle slå på den andre hadde det samme skjedd her. I tillegg fikk jeg meldingen "Your CD key is not valid" da jeg skulle spille "Battlefield 2" online. Dette opplever jeg som en katastrofe! Jeg aner ikke hvordan jeg skal gripe dette an. Hva kan ha skjedd? Jeg bruker Norton Internet Security (har kjørt fullstendig scan uten å finne noe som helst (bombe!)). Jeg tenkte det kunne ha noe med sommer/vintertid å gjøre, men er helt blank. Noen som har opplevd lignende eller som har noen fornuftig løsning på problemet? Jeg har reinstallert "BF2" uten at det hjalp. Samme feilmelding fortsatt. Blir ganske desperat når jeg ikke skjønner bæret. Lenke til kommentar
Emmanuel Skrevet 29. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2006 (endret) Liten oppdatering: cookies lagres ikke når jeg nå legger inn nye. Jeg har forsøkt å legge inn ny startside, men dette registreres ikke. Maskina bruker mye lenger tid enn vanlig på å starte opp. Hver gang jeg starter opp før jeg tilbud om innføring i bruk av Windows XP (som har vært brukt på maskinen i 2 år). Hva kan være galt? Det er som om maskinen plutselig har fått teflonhjerne... Det virker som om den blir tilbakestilt hver gang den startes på nytt. Jeg la inn custom controls på BF2, men disse ble reset når jeg restartet maskinen. Jeg har aldri vært borti maken. Noen som har peiling? Endret 29. oktober 2006 av Emmanuel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå