Blue Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Hei Blinkinga jeg får er at di to øverste streka veksler på å blinke grønnt uregelmesig, avog til så er den på høyre side og avogtil på venstre. Skulle nesten tro at den ikke helt klarer å bestemme seg på vilken tådløs utgang den sakl bruke. Kontrolleren funker normalt til tross for blinkinga, merker ikke andre problemer heller. er det mulig at en nabo i en naboleilighet holde på med sin xbox360? Noen som har opplevd dette eller har noen ide om hva det skyldes? Blue Lenke til kommentar
Mr. Bridger Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Jeg opplevde det samme i går. Aner ikke hvorfor. Men jeg kan jo nevne at i går også var første gangen jeg fikk tre røde lys på maskinen min og i tillegg har den begynnt å fryse ganske ofte. Lenke til kommentar
Blue Skrevet 29. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2006 Huff da, det hørtes ikke lovede ut....har ikke sett noe rødt jeg da, det begynte med det samme jeg slo på boksen Lenke til kommentar
Blue Skrevet 29. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2006 Jeg prøvde å skruav boksen og dereter tok jeg ut batteriet, satt det i. Lurer på om at det hjalp Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 det er bare kontrolleren som varsler om at du burde slutte å spille og bytte/lade batteri. det er kontrolleren vi snakker om? Lenke til kommentar
Blue Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2006 det er bare kontrolleren som varsler om at du burde slutte å spille og bytte/lade batteri. det er kontrolleren vi snakker om? 7182634[/snapback] Ok, men det skjer ikke noe på selve kontrolleren....det er på boxen det blinker og batteriet er så godt som full ladda sist jeg brukte konsollen. Er du 100% sikker på det du sier, så tappes for strøm selv om den ikke er i bruk. Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 så det er ikke kontrolleren.. da har det ikke noe med at det er lite batteri. Lenke til kommentar
Blue Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2006 så det er ikke kontrolleren.. da har det ikke noe med at det er lite batteri. 7183365[/snapback] Som jeg sa tidligere så virker det nesten som om boxen ikke klarer å bestemme seg for hvilken ut port den skall bruke til kontroleren....men jeg merker inngenting anet en den blinkinga jeg beskrev tidligere i tråden Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 kanskje xboxen søker etter trådløse kontrollere.... trykk på søkeknappen når xboxen er i dashboardet... Lenke til kommentar
Blue Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2006 Dofty: ja det er det som har slått meg også...men hvorfor skulle den plutselig beggyne med det etter halft års bruk Lenke til kommentar
Eivindsa Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Dofty: ja det er det som har slått meg også...men hvorfor skulle den plutselig beggyne med det etter halft års bruk 7183640[/snapback] opplevde det samme jeg også etter noen vekers spilling.. prøv å trykk på søkeknappen.. funket med meg ihvertfall Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 men er det den samme blinkingen som om eksbåksen skulle søkt etter kontrollere? Lenke til kommentar
Blue Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2006 men er det den samme blinkingen som om eksbåksen skulle søkt etter kontrollere? 7183803[/snapback] Er litt usikker på det. Se beskrivelse av blikinga øverst i tråden Lenke til kommentar
Blue Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2006 Mala: noe som var morsomt? Lenke til kommentar
Andyax Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Jeg tror jeg vet svaret på ditt spørsmål Blue. Jeg hadde det samme "problemet" med at da jeg koblet i kontroll nummer 1 så lyste den fint på kontroll nr.1 på xboxen, men plutselig så hoppet den over til kontroll 2 og så tilbake. Sånn fortsatte det. Det jeg fant ut var at Xboxen min stod litt skeivt på gulvet. Dermed visste ikke xboxen om den stod oppreist eller lå nede. Fordi når du legger ned xboxen vil lyset være annerleds på xboxen om den står oppe. Så jeg satte xboxen flatt på gulvet, og dermed hoppet ikke lyset frem og tilbake. Det er altså ikke et problem med xboxen, men det kan virker litt irriterende ja Lenke til kommentar
Epik Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Mala: noe som var morsomt? 7184730[/snapback] ja, maskinen du har kjøpt deg heter xbox 360. fint om du klarer å skrive det riktig. Lenke til kommentar
Blue Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2006 Jeg tror jeg vet svaret på ditt spørsmål Blue. Jeg hadde det samme "problemet" med at da jeg koblet i kontroll nummer 1 så lyste den fint på kontroll nr.1 på xboxen, men plutselig så hoppet den over til kontroll 2 og så tilbake. Sånn fortsatte det. Det jeg fant ut var at Xboxen min stod litt skeivt på gulvet. Dermed visste ikke xboxen om den stod oppreist eller lå nede. Fordi når du legger ned xboxen vil lyset være annerleds på xboxen om den står oppe. Så jeg satte xboxen flatt på gulvet, og dermed hoppet ikke lyset frem og tilbake. Det er altså ikke et problem med xboxen, men det kan virker litt irriterende ja 7185066[/snapback] Der tror jeg du sandelig har rett. boxen min står oppreis , og jeg oppdaga at sto litt langt frempå kanten, altså ikke helt vannrett. Blinkinga du beskriver er nøyaktig den som jeg opplever. Skubba den litt lenger innpå....så vi for se hvordan det går. Man må vell ikke vatre den opp vell Takker viss du har rett, tiden for vise. Lenke til kommentar
Blue Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2006 (endret) Mala: noe som var morsomt? 7184730[/snapback] ja, maskinen du har kjøpt deg heter xbox 360. fint om du klarer å skrive det riktig. 7185136[/snapback] OT: Fint at dere to fant tolekniven deres, slik at dere to, kan spikke litt fliser...tror det er bare dere to i denne tråden som må ha det inn med teskje Endret 30. oktober 2006 av Blue Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Mala: noe som var morsomt? 7184730[/snapback] ja, maskinen du har kjøpt deg heter xbox 360. fint om du klarer å skrive det riktig. 7185136[/snapback] OT: Fint at dere to fant tolekniven deres, slik at dere to, kan spikke litt fliser...tror det er bare dere to i denne tråden som må ha det inn med teskje 7185238[/snapback] Makan til seriøsitet skal man ha Har desverre ikkje tid til flispikkeri i kveld, skal på jobb ser du Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå