Bomsen Skrevet 9. november 2002 Del Skrevet 9. november 2002 I lengre tid sleit eg med ekstremt dårleg lyd på laptopen min, men så kjøpte eg Extigy frå Creative og da trudde alle problemer var løyst. Men slik vart det ikkje. Problemet er at når eg har lydkortet tilkopla, fungerer alt bra heilt til eg får opp eit blått vindu der det står noko kryptisk om ein openhci.sys fil, og "starter dumping av fysisk minne". Nokon som har vore borti det same, eller som veit eventuelle løysinger på problemet? Maskina eg bruker er forøvrig: Targa Extender 400, 1.1GHz Lenke til kommentar
BolleKalle Skrevet 13. november 2002 Del Skrevet 13. november 2002 Det er et driverproblem. Fikk nogenlunde samme dritten på min egen PC, men med Audigy. Med driverne som kom på CD'n gikk alt til dundas. Last ned drivere fra soundblaster.com! Lenke til kommentar
zTab Skrevet 13. november 2002 Del Skrevet 13. november 2002 Hmm.. Virker som det bestandig er noe tull med cd'ene som følger med sb-kortene... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå