msnhimself Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Når jeg prøver å innstallere ett spill som er tilegnet windows 95 og 98 på en maskin med xp, så får jeg bare besked om at programmet har et problem og må lukkes. noe jeg kan gjøre annerledes for å få det til å funke? Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Høyereklikk på filen->Compatibility mode->Run this program in compatibility mode for: (Windows 95) Lenke til kommentar
msnhimself Skrevet 29. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2006 Takker! da var kvelden reddet Lenke til kommentar
femftifem Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Hvorfor Windows95-spill? Lenke til kommentar
Yoshire Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Fordi mange av de gode gamle klassikerne som hamler opp ethvert nytt spill ble laget før i tida. Som f.eks da Windows 95 eksisterte. Man lagde ikke spill til XP på den tida, så det sier seg selv hvorfor han spiller spill til 95. Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 I windows 95 og 98 kunne programmereren stort sett gjøre som han selv ønsket, og var ikke bundet til rammeverk og api for å gjøre kompliserte ting, dette har aldri fungert i Windows NT, og det er for å hindre at programmene skal kunne gjøre skadelige ting med maskinen din. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå