PC^2020 Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 (endret) Hei kjære mobil-eksperter.. Var dilla på mobiler og satt på denne delen av forumet og browsa opp og ned og kunne alt - for 3 år sia. Nå har jeg hatt samma telefon i snart tre år, altså en SE Z600, den begynner å bli nokså sliten. Den fusker mye når den skal lades. Til slutt ble den umulig å lade, så jeg la på et par striper med loddetinn, det er mulig å lade den nå, men mobilen må ligge i klem med laderen for at den skal klare å bli lada.. . Telefonen har vært solid og fin syns jeg. Jeg har ikke spillt noe særlig eller tatt mye bilder da dette har vært såpass dårlig. Batterilevetiden begynner å dabbe av og ja.. Den begynner å se sine siste dager sett fra mine øyne . Men, ok. Over til en ny telefon: Jeg har ikke så mange kriterier så jeg velger å ikke bruke den malen i "les her først"-tråden, jeg vil gjerne ha en som er nokså moderne og som gjerne har nokså mye lagringskapasitet og nokså bra kamera. Hva er å anbefalle? Vil ikke si noen makspris enda jeg. Men kvalitet, batteri-/telefonlevetid er det viktigste. Jeg kommer ikke til å bruke mobilen til spilling osv, men det hadde vært morro om man kunne fått surfa på nett. Endret 29. oktober 2006 av pc^2004 Lenke til kommentar
snarius Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Hei Nokre forslag: Nokia 6233 (den svarte ser mykje bedre ut ) Sony Ericsson K800i (megabra kamera!) Sony Ericsson K610i (elegant ) Sony Ericsson Z610i (stilig) HER kan du finne norske testar av alle mobilane. Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2006 Hmm, syns igrunn at Z610 virka ålreit egentlig.. Har jo en Z600, så om Z610 er like bra så bør jo det være rimelig greit.. Lenke til kommentar
HkonnokH Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 nokia 6233 er en tlf jeg kan anbefale på det varmeste mulig den er penere i svart, men den er ikke stygg i sølv heller PS: den er penre når du holder den i hånda enn å se den på bilder.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå