Gå til innhold

BF2 Eller BF2142 ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vel, jeg bestemte meg forrige uke for å slutte med world of warcraft. Og nå er jeg på utkikk etter et FPS spill, og som den fan jeg var av BF:V og BF1942... Så tenkte jeg på BF igjen da...

Men.. Battlefield 2 eller Battlefield 2142 ?

Ville satt pris på om dere sa deres egne meninger:) takk ;D

7177208[/snapback]

Hei og velkommen etter. Slutta med WoW eg også etter utallige wipes i naxx. Så kjøpte eg meg BF2 og BF2142. Meget bra spill begge to :D

Lenke til kommentar

Har aldri spillt noen bf spill før men jeg har testet begge demoene fra bf2 og bf2142. Og jeg må si at bf2142 virker morsomts ut. Jeg liker realismen i bf2 men d er mye annet med bf2142 som virker tiltalende.

De nye kit løsningene, kule framkomsmiddel og et saftig upgrade system..

Såeh skal kjøpe spillet snart nå..

Lenke til kommentar
Jeg vil tro at flesteparten av de som sier at 2142 er dårlig ikke har spilt det.

7204764[/snapback]

NEI. alle har prøvd det :p

men asså nei det er ikke mye bra.

EA har ikke satsa på Bra grafikk på 2142, ET krig`s spill skal ha BRA grafikk, noe som BF2 har :D

7204817[/snapback]

2142 har da bedre grafikk enn bf2. Og med det du har i signaturen din tror jeg ikke du har mye glede av "best" grafikk uansett.

Lenke til kommentar
Jeg vil tro at flesteparten av de som sier at 2142 er dårlig ikke har spilt det.

7204764[/snapback]

NEI. alle har prøvd det :p

men asså nei det er ikke mye bra.

EA har ikke satsa på Bra grafikk på 2142, ET krig`s spill skal ha BRA grafikk, noe som BF2 har :D

7204817[/snapback]

2142 har da bedre grafikk enn bf2. Og med det du har i signaturen din tror jeg ikke du har mye glede av "best" grafikk uansett.

7206292[/snapback]

2142 har sug grafikk på alt som heter vegitasjon :thumbdown:

Endret av NadaX7
Lenke til kommentar
Fin språkbruk du har :)

BF2142 har mye bedre effekter enn BF2, men ingen av spillene har noe som kan siest å vere i nærheten av "state of the art" grafikk.

Grafikken er grei på det beste.

7207345[/snapback]

njaa jeg syntes ikke grafikk var bra på demo, eller våpen er jo bra, men ikke bakken å jeg VIL ha grass å trær når jeg sniper :D

Lenke til kommentar

jeg har spilt alle BF-spillene, hovedsaklig på lan. Prøvde BF2 litt på nett, men gikk alltid tilbake til CS:S eller WoW. Men BF2142 falt i smak med en gang, og jeg spiller jevnlig på public. Gjerne med en kamerat eller to på Ventrilo.

Og jeg må si jeg har blitt overrasket over hvor godt de fleste samarbeider. Både i kjøretøy og på fots. Og kan ikke si jeg har merket særlig med bugs og latency'n er god..

Anbefaler 2142 på det varmeste :thumbup:

Lenke til kommentar

Eg skjønner lett kva han meiner da. Battlefield 2 fungerer jo bedre i klan sammanheng enn 2142. Og så er 2142 blitt enda meir statsbasert enn BF2.

Ellers så synes eg nokon av patchene i bf2 og ikkje minst heile 2142, og utviklingen er totalt "bak mål". Det er ikkje så mykje anna å forvente heller. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...