Gå til innhold

BF2 Eller BF2142 ?

Anbefalte innlegg

Vel, jeg bestemte meg forrige uke for å slutte med world of warcraft. Og nå er jeg på utkikk etter et FPS spill, og som den fan jeg var av BF:V og BF1942... Så tenkte jeg på BF igjen da...

Men.. Battlefield 2 eller Battlefield 2142 ?

Ville satt pris på om dere sa deres egne meninger:) takk ;D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vel, jeg bestemte meg forrige uke for å slutte med world of warcraft. Og nå er jeg på utkikk etter et FPS spill, og som den fan jeg var av BF:V og BF1942... Så tenkte jeg på BF igjen da...

Men.. Battlefield 2 eller Battlefield 2142 ?

Ville satt pris på om dere sa deres egne meninger:) takk ;D

7177208[/snapback]

BF2, er et sinnsykt spill, sikker på at det kunne blitt brukt som krig`s simulator, nei jeg LIKER så vannvitig mye bedre BF2 en 2142, BF2 er kun et par år fremover, med realtisk Våpen arsenal, og Grafikk på Fullt er RÅTT :D

BF2 er det rette valget :thumbup:

Lenke til kommentar
ser ut som jeg går får BF2 etter å ha prøvd begge demoer.... noen sider som selger BF2 billig ?

7177373[/snapback]

€22.49 fra play.com, fritt levert (~kr. 187)

Ellers er cdon.com billigst i følge prisguiden, kr. 169, men da pluss kr. 30 i frakt. Godt mulig det selges billig i butikken for alt jeg vet :O)

Lenke til kommentar

Sidan det stort sett berre vert skrive negativt om 2142 her, så får vel eg kome inn som "avvikar" her... :p Eg må seie at eg likar 2142 veldig godt, men så har eg aldri spela andre spel i Battlefield-serien før, så eg har ikkje samanlikningsgrunnlag.

Det har sikkert litt å gjere med kva ein er van med. :)

Endret av Garegaupa
Lenke til kommentar
BF2, er et sinnsykt spill, sikker på at det kunne blitt brukt som krig`s simulator

7177275[/snapback]

haha.. Battlefield 2 finnes ikke realistisk i det heletatt, så det kunne aldri i verden bli brukt som noen simulator.

7181498[/snapback]

litt dårlig argument ja:P finns ikke realisme... blir sprengt opp, så kommer det en kis å liver deg opp igjen på noen sekund:P haha... realistisk:P?

Men det er et utrolig bra spill! veldig variert ;)

Lenke til kommentar
BF2, er et sinnsykt spill, sikker på at det kunne blitt brukt som krig`s simulator

7177275[/snapback]

haha.. Battlefield 2 finnes ikke realistisk i det heletatt, så det kunne aldri i verden bli brukt som noen simulator.

7181498[/snapback]

litt dårlig argument ja:P finns ikke realisme... blir sprengt opp, så kommer det en kis å liver deg opp igjen på noen sekund:P haha... realistisk:P?

Men det er et utrolig bra spill! veldig variert ;)

7181943[/snapback]

JAJA, må ikke derre kødder komme å fucke opp med noen jæv**** Medic komentarer:P :whistle: :!:

Lenke til kommentar
ser ut som jeg går får BF2 etter å ha prøvd begge demoer.... noen sider som selger BF2 billig ?

7177373[/snapback]

www.cd-wow.com bf2 koster bare 19.99£ på cdwow og det koster ikke noe for frakt eller moms..etc. Jeg har lagt ut en link her. Håper du vil like spillet :)

Endret av patt28
Lenke til kommentar
Fins det en Demo av Battlefield 2? likte ikkje helt 2142 kan du si :/

7184111[/snapback]

Ja.

7184359[/snapback]

Hvorfor gidder du å svare når du svarer helt bort i natta? Gutten spør om det finnes en demo, og da er det vel naturlig å tipse han om hvor han kan finne denne, eller? :hmm:

@gas: Sjekk her du, bør finne noe der tror jeg :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...