John-Abruzzi Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 (endret) hei jeg skal begynne og deffe... jeg tenkte da jeg bare skulle spise to ting...håper dere kunne si meg hva to ting jeg skal spise....jeg trener mye vekter og tar proteintilskudd...jeg er ikke tykk men vil ha bort de siste fett %'ene Endret 9. november 2006 av daffylaffy Lenke til kommentar
DNA Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Hvis du trener og skal ha en deffe periode så anbefaler jeg: Spise mat med mye proteiner og lite karbs, mindre kcal enn du forbrenner og lite sukker. Sykl også mye Men hvis du skal slanke deg før du begynner å trene ville jeg tenkt meg om, man mister UTROLIG mye muskelmasse. Jeg var dum nok til å deffe etter 2-3 mnd med trening mista mye fettprosent men mista mye musklemasse. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Helt unødvendig å deffe nå før vinteren, sats heller på å deffe før sommeren. Men hvis du hvis du har bestemt deg bør du spise lite carbs og heller få i deg umettet fett og proteiner. Lenke til kommentar
zling Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Helt unødvendig å deffe nå før vinteren, sats heller på å deffe før sommeren. Men hvis du hvis du har bestemt deg bør du spise lite carbs og heller få i deg umettet fett og proteiner. 7253082[/snapback] Så du mener vi bør bygge oss opp nå på vinteren.. Men når bør vi begynne å deffe før sommeren? Lenke til kommentar
DNA Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Det er lurt å bygge jeg opp til sommeren ja og deffe før sommeren. Når har du bruk for en sexy sixpack på vintern? Du går jo i stor feit jakke uanset. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Du kan begynne å deffe kanskje 4-5 uker før "sommeren", da har du litt tid å gå på også. Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 10. november 2006 Forfatter Del Skrevet 10. november 2006 fårstår hva dere mener men jeg svømmer en del da kunne en ha brukt for en sixpack Lenke til kommentar
DNA Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 fårstår hva dere mener men jeg svømmer en del da kunne en ha brukt for en sixpack 7258328[/snapback] "Dont rush things." Du får bygget mye mer hvis du bulker nå og deffer senere. Enn å starte med å deffe og så bulke da mister du kanskje sixpacken til sommeren. Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 11. november 2006 Forfatter Del Skrevet 11. november 2006 fårstår hva dere mener men jeg svømmer en del da kunne en ha brukt for en sixpack 7258328[/snapback] "Dont rush things." Du får bygget mye mer hvis du bulker nå og deffer senere. Enn å starte med å deffe og så bulke da mister du kanskje sixpacken til sommeren. 7258625[/snapback] ok.... jeg har sett litt på forum men kunne ikke finne ut, hva betyr bulke? Lenke til kommentar
DNA Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 (endret) fårstår hva dere mener men jeg svømmer en del da kunne en ha brukt for en sixpack 7258328[/snapback] "Dont rush things." Du får bygget mye mer hvis du bulker nå og deffer senere. Enn å starte med å deffe og så bulke da mister du kanskje sixpacken til sommeren. 7258625[/snapback] ok.... jeg har sett litt på forum men kunne ikke finne ut, hva betyr bulke? 7265594[/snapback] Bulke er å spise mer cal enn du forbrenner, så mye at du legger på deg mange kg med muskler og litt fett. Som sagt det motsatte av deffing. Endret 11. november 2006 av DNA Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 fårstår hva dere mener men jeg svømmer en del da kunne en ha brukt for en sixpack 7258328[/snapback] Sixpack er kun estetisk vakkert. Jeg synes det er i overkant mye prat om deffing/bulking på dette forumet. Sist jeg sjekket er det så og si ingen her som driver med fitness/BB. Det er bedre å spise sunt og fornuftig året rundt i stedet for å utsette kroppen (og ikke minst psyken) for stadige forandringer i matinntak. Jeg for min del synes det er fint å se sånn nogenlunde "bra" ut hele året fremfor å være knallhard om sommeren og feit om vinteren. Bare mine 2 cents liksom. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 fårstår hva dere mener men jeg svømmer en del da kunne en ha brukt for en sixpack 7258328[/snapback] Sixpack er kun estetisk vakkert. Jeg synes det er i overkant mye prat om deffing/bulking på dette forumet. Sist jeg sjekket er det så og si ingen her som driver med fitness/BB. Det er bedre å spise sunt og fornuftig året rundt i stedet for å utsette kroppen (og ikke minst psyken) for stadige forandringer i matinntak. Jeg for min del synes det er fint å se sånn nogenlunde "bra" ut hele året fremfor å være knallhard om sommeren og feit om vinteren. Bare mine 2 cents liksom. 7265875[/snapback] Det er ikke alltid det er så lett å legge på seg muskler uten å bulke, og skal man miste fettmasse så må man jo deffe Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Neida, det er bare å spise fornuftig i henhold til det man forbrenner det. Spis (ofte) så du har et bittelite kalorioverskudd. Bulking innebærer gjerne at man legger på seg 10+ kg fett. Jeg synes ikke det er verdt det selv om man blir noe større om sommeren. Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Neida, det er bare å spise fornuftig i henhold til det man forbrenner det. Spis (ofte) så du har et bittelite kalorioverskudd. Bulking innebærer gjerne at man legger på seg 10+ kg fett. Jeg synes ikke det er verdt det selv om man blir noe større om sommeren. 7265913[/snapback] Faktisk er det ikke mulig å gå opp mer enn 0,5–1 kg med fett i uka. Det som kroppen ikke rekker å omdanne til fett, lagres i tarmene. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Faktisk er det ikke mulig å gå opp mer enn 0,5–1 kg med fett i uka. Det som kroppen ikke rekker å omdanne til fett, lagres i tarmene. 7265951[/snapback] Ingen som sa noe om å legge på seg 10 kg på en uke, eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå