eirikand Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Hei, jeg skal ha en billig switch til et hjemme nettverk så det holder med 5 porter. Hvor billig kan jeg få en?Har tenkt til å kjøpe via internett. Er det her en sånn switch jeg må ha? Takk på forhånd. Lenke til kommentar
Vagaprog Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 ja,eller hub......... Lenke til kommentar
eirikand Skrevet 29. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2006 Så den switchen virker da altså? Lenke til kommentar
Mr-CEO Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Huff. hub er tull. Switch er tingen. gå for det du Btw, ille at portoen er dyrere enn produktet... Lenke til kommentar
eirikand Skrevet 29. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2006 men får man tak i switcher i butikker som blir rimligere å kjøpe en via internett(porto,port og porto...)? Lenke til kommentar
Mr-CEO Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 det vet jeg ikke, men det er alikevell ganske ille Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå