Gå til innhold

Beste Shadow Priest Gear?

Anbefalte innlegg

Vel jeg har specca shadow priest, er i naxx guild men orker ikke å raide så ofte.

Jeg lurer derfor på gear som går an og få tak i uten og raide. Hva er det beste shadow gearet? Vil helst ha gear som er lett å få tak i.

Hvis jeg skal skaffe imba shadow gear, burde jeg i det hele tatt raide litt, aq40, mc og bwl?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel, beste gearet til shadow priest utenfor instances er rett og slett rank 14-gearet. Grand Marshal's mageblade og tome of spell force eller hva den heter er jo mad imba.

Hvis det ikke er aktuelt, så tror jeg nok det beste valget er å bare samle sammen noe snop fra BWL og MC. Sjekk profilen til Ahpadt på forumet for noe av det beste shadow-gearet fra MC/BWL/AQ40.

Lenke til kommentar

får vel bare snike meg inn i noen aq40, bwl run og se om jeg får noe derfra. Rank 14 er HELT ute av spørsmålet, hater pvp. Hater og sitte hele dagen foran pcen xD så det blir nok bare instance for meg, må bare skaffe litt penger slik at jeg kan kjøpe noen run ;)

Lenke til kommentar
http://wow.allakhazam.com/profile.html?1151571

Mangler litt småsnacks fra AQ40. Har ikke drept noe nevneverdig i naxxramas enda, så har ikke noe derfra.

Du får greit nok +shadow-gear utenfor instances, men det vil nok aldri komme i nærheten kvalitetsmessig.

7177678[/snapback]

Fel infused leggings? :D

7178553[/snapback]

Både Fel infused leggings og sash of whispered secrets er greie nok for en shadow priest, men de har mer warlock stats. Priests burde vel heller gå for int eller?

Lenke til kommentar
http://wow.allakhazam.com/profile.html?1151571

Mangler litt småsnacks fra AQ40. Har ikke drept noe nevneverdig i naxxramas enda, så har ikke noe derfra.

Du får greit nok +shadow-gear utenfor instances, men det vil nok aldri komme i nærheten kvalitetsmessig.

7177678[/snapback]

Fel infused leggings? :D

7178553[/snapback]

Både Fel infused leggings og sash of whispered secrets er greie nok for en shadow priest, men de har mer warlock stats. Priests burde vel heller gå for int eller?

7178572[/snapback]

Det kommer helt ann på hva du skal gjøre. Skal du pvp er fel infused godly. Skal du pve'e, så burde du slenge på en +150 mana-libram.

Guildet mitt har drept kazzak 2 ganger totalt (wooho), og buksene har aldri droppet. :)

Lenke til kommentar

Der har du rett ahpadt. Btw hvilken server spiller Axemen på? mener og huske at jeg har sett deg i BG, hvertfall en dorf priest med imba shadow gear -_-.

Har ikke spillt wow på 4 måneder så husker ikke så mye. -____-

kaller meg btw groggi på Kul Tiras er i guilden element.

Endret av tmolberg
Lenke til kommentar

Du kan jo sjekke denne. Gøyal side som du kan sette opp gear, og sjekke stats.

Får du tak i alt det jeg satt opp der blir du rimelig rå. (NB se bort fra enchanten på gloves, legs og head) Bygde opp en mage der først bare for å sjekke hehe.

Endret av Darkrevan
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...