andjoha Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Hallois! Ifjord vinter hadde jeg ett lite uhell, noe som førte til at det ene dekket punkterte. Hadde fått med meg at statoil reparerte punkterte dekk, så jeg leverte det like så godt inn der jeg. Fikk det tilbake samme kvelden, var kjempefornøyd! Men, her forleden fant jeg ut at måten de hadde fikset det på, var ved å putte en slange inni der. Jeg trodde ikke dette var lov jeg? Ringte defor statoil for å forhøre meg litt om dette. Jodda, det var absolutt lov, mente de. Så prata jeg med en dekksjappe her jeg bor, som jeg regner med har mer peiling på dette enn statoil, og de fortalte meg at det ikke var lov å bruke slange i dekk, med mindre de hadde fått spesialtillatelse fra dekkfabrikanten, noe de virkelig tvilte på! Er det noen her som har noen formeninger om dette? Og har noen konkrete regler å vise til? Hvis det viser seg at statoil har reparert dekket mitt på en måte som faktisk ikke er tillatt, så regner jeg med at jeg kan kreve pengene tilbake for jobben, eller i det minste kreve at de gjør det om igjen på en skikkelig måte. Men da vil jeg gjerne ha noe mer konkret å komme med enn "han fyren på dekksjappa neddi gata sa det, og jeg tror han har mer peil enn deg". - Andreas Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå