_norse_ Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Marvel: Ultimate Alliance er i følge Video Games Plus Online ikke regionlåst. Jeg tok å bestilte det nå i kveld. Med frakt kommer det på $76.98CDN, noe som tilsvarer litt i underkant av 450kr. Har egentlig ikke hatt dette spillet på radaren min, men spillet får god omtale og jeg elsker jo superhelter så det er ingen grunn til at jeg ikke skal like dette. Ser også at man kan spille coop via Live!, noe jeg tror kan være veldig bra. Er det noen her som har prøvd spillet?? Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 280 kr hos play-asia.com På engelsk Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Link til spillet hos Play-Asia.com - Your One-Stop-Shop for Asian Entertainment. Er det allerede utgitt? Lenke til kommentar
Amored Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Har bestilt spillet på CDON.com: 459,- + frakt osv. Venter spent Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå