aspic Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Hei, jeg har en trådløs bluethooth dings kobla til datamaskina. Denne kan jeg koble opp mot mobilen min. Er dette slik at jeg får internett? Er dette isåfall gratis? =) Håper på svar! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Kommer jo veldig ann på hvordan trådløs bluretooth dings du snakker om^^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8745264 Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Dette er vel først og fremst for å sende og motta filer osv mellom mobil og datamaskin.. Hvis du tenker på om du kan bruke mobilen som modem, koster dette penger. All trafikk vil uansett gå gjennom GPRS/EDGE/UMTS. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 29. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2006 Er en liten ting, usb ting. Som gjør at datamaskina kan kommunisere med bluetooth enheter. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 29. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2006 Når jeg kobler den til, kommer det opp eit nytt bluetooth med en blå ting ved siden av på mobilskjermen. Det kommer også automatisk opp en klode som spinner, dette er tegn på internett right? Slik jeg forstår det ivertfall.. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Ja, du kan surfe på internett på PCen ved å bruke mobiltelefonen som eit modem med BT-forbindelse, men nei, det er ikkje gratis. Det vil vel koste det samme som å bruke WAP på mobilen på vanleg måte - berre merk deg at når du sit på PC vil du på grunn av større skjermoppløysing laste større bilete og meir innhald på sidene, og på grunn av dette vil det bli betydelig dyrare. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå