tepe2 Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Endelig har jeg fått ut finger`n og kjøpt ny dvd-brenner. Bytter fra Aopen Duw 1608 til en NEC AD-7173. Er det rett og slett bare å ta ut den gamle og sette i den nye? Ser at under "Trygg fjerning av maskinvare" så er ikke dvd-brenneren min listet opp, kun harddisken og noe annet. Noe spesielt jeg må huske på/passe på å gjøre? Har ingen erfaring i å tukle med hardware. Har også kjøpt en Western Digital My Book 500 GB Premium Edition. Er vel bare å plugge i ? Lenke til kommentar
spetter Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Det er stort set kun bare å ta ut den gamle interne dvd brennern, og montere inn den nye. pcen/windows finner den nye enheten når du får startet opp Lenke til kommentar
Ulkesh Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Første regel er så klart å slå av maskina før du gjør noe bøll. Deretter kan du fjerne DVD-brenneren, sjekke hvordan jumperen sitter og sette den på samme måte på den nye brenneren, og sette den inn. Eksterne disker kan plugges i mens maskina kjører. Lenke til kommentar
tepe2 Skrevet 29. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2006 Takk skal dere ha! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå