7_abc_7 Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Hei Går å lurer på når eg skal gå til innkjøp av bærbar PC. Må i alle fall ha en når eg begynner å studere neste høst, men det hadde også vore fint å hatt en no når eg er i militæret. Gjennom Visa-kortet mitt i Nordea er eg automatisk medlem av "Norsk Studentkort" der en får forskjellige tilbud og rabattar frå forskjellige bedrifter. Blant anna kan eg kjøpe denne PCen frå TCi Computer for kr 7.493: Acer AS 1642ZWLMi,PM735A, 80GB 15.4"CB/512MB/DVD-RW/WLAN/XP Home Acer Aspire 1640Z gir deg timer med uavbrutt, overkommelig trådløs underholdning fra en stilig bærbar pc med Intel® Pentium® M prosessor, dual-channel minne, Acer CrystalBrite skjerm, opp til 100GB harddisk og Acer Empowering teknologi. Denne maskinen har godt med harddisk og minne, en krystallklar skjerm som egner seg til film og bilder, dvd brenner, bæreveske, USB stick og eksterne høytalere medfølger. Hovedpunkter: Intel® Pentium® M 735A (1.7 GHz - 2MB) Microsoft® Windows® XP Home Edition 15,4" TFT WXGA (1280x800) Acer Crystal Bright 100 GB harddisk 1024 MB (2x 512) minne 4 cellers batteri - med inntil 3,5 timers levetid Trådløst 802.11g WLAN Optisk enhet: DVD Brenner Dual Programvare: Windows XP Home Vekt: 2,8 kg Bæreveske eller Ryggsekk (valgfritt) TakeMS USB Stick 500 MB Kinyo usb Høytalere m/læretui 1 års garanti Angåande dette lurer eg på et par ting: For det første om PCen i det heile tatt er verdt denne summen. Så om nokon har erfaringar med TCi, med tanke på seriøsitet, leveringstid, service... Og til slutt om dette er eit dårleg tidspunkt å kjøpe på, og at det heller vil lønne seg å vente til over nyttår f.eks. Lenke til kommentar
kvase Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 tenker denne er mye bedre http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...aspx?plid=38103 + http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...aspx?plid=40168 Lenke til kommentar
brrah Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Ja, det der var et rævva tilbud.. Kvase sine forslag er mye bedre.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå