Smirnoff Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Jeg er mer av en sen vår/tidlig høst-person. Da er det verken for varmt eller kaldt. Snø er jeg drittlei av. Den er bare i veien. Sommer er forsåvidt greit det også da. Men noen ganger kan det bli for varmt om natten. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Jeg forslår poll? med kun 2 alternativer!! :!: Jeg for min del liker best vinter... Fordi på vinteren syns jeg det er lettere å finne på ting...Man kan alltid stå på ski i helgene, noe jeg gjør... Og utenom det har man aking utenom skolen Samt den goe varme kakaoen Sommer er kun bra når det går ann og bade, som det som regel er for kaldt til ... Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Sommer + Varmt + Trenger ikke mye klær + Bade masse + Sole seg + Sommerferien + Lettkledde chicks + Gå i bar overkropp - Problemer med å sove på natta - Svetter - Må drikke ofte - Solbrenthet Vinter + Ski + Sovne enklere + Koselige hytteturer + Julebrus ( ) + Er det kaldt, har du god grunn til å være inne å spille CSS. + Nyttårsaften! + Snøballkrig, basing i snø, hoppe fra tak m.m - Må ha på mye klær - Må gå til skolen - Blir lett tørr på leppene Mvh, Zeromac 7177117[/snapback] Hvor er julaften? Forøvrig er Julebrus grunn nok til at vintern funker. Lenke til kommentar
LordArild Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Sommeren er nok best fordi vinteren er KALD! hater kulde... sommer er koselig.. Haddde resten av verden snakket norsk hadde jeg flyttet ganske kjapt tror jeg.. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Sommeren er best men jeg liker veldig godt alt vi kan gjøre om vinteren. Snøballkrig <3 Lenke til kommentar
Swolebraham Lincoln Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Vinter: + Ski Ski Ski Jul Julebrus Nyttårsaften Snø Snø Snø Deilig og kaldt - Ingen betydelige Sommer: + lettkledde chicks Ferie Bading Is - Klamt og jævlig Vanskelig å sove Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Sommer selvsagt. Man blir brun og vakker, damene kler av seg og utepilsen flommer i glassene. Vinteren er på sin side kald, våt og mørk. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 utepilsen flommer i glassene. 7178078[/snapback] Man får da bøttevis med øl i skitrekkene hvis man beveger seg utenfor norges grenser.Man blir brun Det blir man definitivt på fjellet om vinteren også. Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 vinter og sommer er to likeverdige årstider som man lengter etter hver til sin tid Klarer ikke si noe bestemt men de er like gode Lenke til kommentar
hean Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Hvorfor tror du vi har begge deler? Fordi de er like gode selvfølglig! Om sommeren bader man, og om vinteren står man på ski. Man klarer seg ikke med én av delene. 7176534[/snapback] Hvorfor har de ikke begge deler over hele verden da hvis det var det som var grunnen? Uansett, jeg liker sommeren best så lenge det ikke blir altfor varmt. Vinteren er OK, årstiden jeg liker minst er høsten for det er så mye vind, regn og sørpe på veiene. Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Vel, alt har jo sin sjarm, men nå nok gå for sommer'n der. Lenke til kommentar
kunchun Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 La oss ikke glemme våren da! Det er jo da det blir grønnt å fint igjen. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Man får da bøttevis med øl i skitrekkene hvis man beveger seg utenfor norges grenser. Happy hour i baren ved stranda slår after ski. Det blir man definitivt på fjellet om vinteren også. Jeg foretrekker skille ved bukselinningen, ikke rundt øynene. Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Sommeren er nok den beste årstiden, med feriepenger og skattepenger og sol og musikk og øl og skateboard og alt annet verdt å leve for. Vinteren her i Kristiansand suger makz. Er sjelden snøen ligger lenger enn et par dager og det er alltid plussgrader på dagitd så det blir glatt og sørpete over alt. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 (endret) Tror jeg liker vinteren best. Om sommeren har jeg ofte hodepine, dårlige minner og gatene er fulle i folk. Om vinteren har jeg ikke så mye hodepine, færre dårlige minner, færre folk i gatene. Liker også når det er mørkt. Et minus med vinteren er julen. Endret 29. oktober 2006 av stakan Lenke til kommentar
Brian Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 liker kansje vinteren best, bare det ikke blir for kaldt. Elsker å sykle om vinteren, det er så utrolig arti å skli og herje vilt. Og kaste snøball på folk da, hahaha. Sover bedre grunnet temperatur. Blir mer opplagt, fordi varme gjør deg sløvere. Kan klokke pc'n lengre. alt jeg kom på i farta. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Sommeren for utepils og lettkledde damer (som LarsP poengterte). Vinteren for vintermorgener hvor man sitter godt innpakket i ullfrakk og skjerf, med kaffekopp og røyk mens man ser sola stå opp. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Sommer, no doubt. Jeg hater allt med vinter og dermed. Lenke til kommentar
Cx Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Sommer, no doubt. 7180198[/snapback] QFT Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå