Gå til innhold

er sommer eller vinter best?


Grievdus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg forslår poll?

 

med kun 2 alternativer!! :!:

 

Jeg for min del liker best vinter...

Fordi på vinteren syns jeg det er lettere å finne på ting...Man kan alltid stå på ski i helgene, noe jeg gjør... Og utenom det har man aking utenom skolen :love:

Samt den goe varme kakaoen

 

 

Sommer er kun bra når det går ann og bade, som det som regel er for kaldt til ...

Lenke til kommentar
Sommer

 

+ Varmt

+ Trenger ikke mye klær

+ Bade masse

+ Sole seg

+ Sommerferien

+ Lettkledde chicks

+ Gå i bar overkropp

 

- Problemer med å sove på natta

- Svetter

- Må drikke ofte

- Solbrenthet

 

 

Vinter

+ Ski

+ Sovne enklere

+ Koselige hytteturer

+ Julebrus ( :p )

+ Er det kaldt, har du god grunn til å være inne å spille CSS.

+ Nyttårsaften!

+ Snøballkrig, basing i snø, hoppe fra tak m.m

 

- Må ha på mye klær

- Må gå til skolen

- Blir lett tørr på leppene

 

 

Mvh,

 

Zeromac :)

7177117[/snapback]

Hvor er julaften? :cry:

Forøvrig er Julebrus grunn nok til at vintern funker.

Lenke til kommentar
Hvorfor tror du vi har begge deler?

 

Fordi de er like gode selvfølglig! Om sommeren bader man, og om vinteren står man på ski. Man klarer seg ikke med én av delene.

7176534[/snapback]

 

 

Hvorfor har de ikke begge deler over hele verden da hvis det var det som var grunnen?

 

Uansett, jeg liker sommeren best så lenge det ikke blir altfor varmt. Vinteren er OK, årstiden jeg liker minst er høsten for det er så mye vind, regn og sørpe på veiene.

Lenke til kommentar

Sommeren er nok den beste årstiden, med feriepenger og skattepenger og sol og musikk og øl og skateboard og alt annet verdt å leve for.

 

Vinteren her i Kristiansand suger makz. Er sjelden snøen ligger lenger enn et par dager og det er alltid plussgrader på dagitd så det blir glatt og sørpete over alt.

Lenke til kommentar

Tror jeg liker vinteren best. Om sommeren har jeg ofte hodepine, dårlige minner :p og gatene er fulle i folk. Om vinteren har jeg ikke så mye hodepine, færre dårlige minner, færre folk i gatene. Liker også når det er mørkt.

Et minus med vinteren er julen.

Endret av stakan
Lenke til kommentar

liker kansje vinteren best, bare det ikke blir for kaldt. Elsker å sykle om vinteren, det er så utrolig arti å skli og herje vilt. Og kaste snøball på folk da, hahaha. Sover bedre grunnet temperatur. Blir mer opplagt, fordi varme gjør deg sløvere. Kan klokke pc'n lengre. :p alt jeg kom på i farta.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...