Grievdus Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 hva syns dere er best av sommer og vinter? begrunn svaret! jeg liker sommern best fordi jeg er glad i sol,bade og liker og ha det varmt. Lenke til kommentar
akarno Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 (endret) Har en hovedgrunn til å ikke like sommeren, det er at jeg har store problemer med å sovne pga varme. Som nå nettop (våknet nå) tok jeg med en time på puten da det ellerede var mørkt og kaldt før 5 Vinter Endret 29. oktober 2006 av Akarno Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Hvorfor tror du vi har begge deler? Fordi de er like gode selvfølglig! Om sommeren bader man, og om vinteren står man på ski. Man klarer seg ikke med én av delene. Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Fordi de er like gode selvfølglig! Om sommeren bader man, og om vinteren står man på ski. Man klarer seg ikke med én av delene. 7176534[/snapback] Second. Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Sommer FTW i say. Vinter er skøy i én måneds tid, så blir jeg lei. Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Liker begge jeg Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Digger vintern! Mørkt og koselig Liker å ha det kaldt istede for stekende varmt.. Lenke til kommentar
Evelen Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 liker best vnteren, mye koseligere og sitte inne med en ovn ved PC-en da, en og sitte på PC-en med vinduet oppe på sommeren:P Lenke til kommentar
Ascubal Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Sommeren er utvilsomt best, bading, sol, strender, trenger ikke måke bilen, null snø og bli kald i og soft is Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Sommer: sol, varme, bading, softis, lettkledde jenter, lange dager, mye uteliv, fisking Vinter: kulde, snø, måking, mørkt, innesitting, litteratur, film, musikk Foretrekker sommeren, men vinter er heller ikke å forakte. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 (endret) Når jeg tenker meg om liker jeg sommern best: Fri fra skole, masse lettkledde chicks , varmt! Og vise frem muskler på strande :!: Endret 29. oktober 2006 av DNA Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Sommeren. Fordi jeg forbinder vinteren med snø, sørpe, is og dritt... Også fucker snøen håret.. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Den lysere delen av vinteren. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Hvorfor tror du vi har begge deler? Fordi de er like gode selvfølglig! Om sommeren bader man, og om vinteren står man på ski. Man klarer seg ikke med én av delene. 7176534[/snapback] Bra sagt, Endrè. Sommer + Varmt + Trenger ikke mye klær + Bade masse + Sole seg + Sommerferien + Lettkledde chicks + Gå i bar overkropp - Problemer med å sove på natta - Svetter - Må drikke ofte - Solbrenthet Vinter + Ski + Sovne enklere + Koselige hytteturer + Julebrus ( ) + Er det kaldt, har du god grunn til å være inne å spille CSS. + Nyttårsaften! + Snøballkrig, basing i snø, hoppe fra tak m.m - Må ha på mye klær - Må gå til skolen - Blir lett tørr på leppene Mvh, Zeromac Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 hva syns dere er best av sommer og vinter? begrunn svaret! jeg liker sommern best fordi jeg er glad i sol,bade og liker og ha det varmt. 7176523[/snapback] Sommer. Samme grunn som deg Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 (endret) Sommer + Varmt + Trenger ikke mye klær + Ferie Vinter - Må ha på mye klær - Tørr på leppene - KULDE HELVETTE! - Mørkt, grått og jævla trist - Snø helvette - Slafs og annet skit - Julebrus Endret 29. oktober 2006 av Eyvindr Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Hvorfor tror du vi har begge deler? Fordi de er like gode selvfølglig! Om sommeren bader man, og om vinteren står man på ski. Man klarer seg ikke med én av delene. 7176534[/snapback] Bra sagt, Endrè. Sommer + Varmt + Trenger ikke mye klær + Bade masse + Sole seg + Sommerferien + Lettkledde chicks + Gå i bar overkropp - Problemer med å sove på natta - Svetter - Må drikke ofte - Solbrenthet Vinter + Ski + Sovne enklere + Koselige hytteturer + Julebrus ( ) + Er det kaldt, har du god grunn til å være inne å spille CSS. + Nyttårsaften! + Snøballkrig, basing i snø, hoppe fra tak m.m - Må ha på mye klær - Må gå til skolen - Blir lett tørr på leppene Mvh, Zeromac 7177117[/snapback] Du har skjønnt det Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 sommer, så definitivt! Når jeg blir stor skal jeg flytte bort fra dette kalde og øde nord!! Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Ski, snø, VINTER Elsker vintern Lenke til kommentar
Xiphac Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Jeg hater å fryse,og jeg fryser av den minste ting..også når det bare regner ute..mulig jeg får gåsehud bare noen blåser på meg også... Sommer Lite klær & alt er positivt... Vinter Eh..Fryse! En haug med klær,bare slit. Kjøre av veien eventuelt sette seg fast(Fryse enda mer) Influensa..sår hals,tett nese & feber *Fryse-tunge-fast-på-glidelås* Vinteren er sjarmerende gitt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå