TST Skrevet 9. november 2002 Del Skrevet 9. november 2002 Morrowind ble en sikker vinner her på Gamer.no når PC-versjonen kom i mai måned. Konsoller har alltid vært ganske tynt på rollespill-fronten, og Bethesda kan virkelig være stolte over at de har innført trolig det mest massive rollespillet noensinne, til Xbox-konsollet. Xbox-versjonen av Morrowind er et fantastisk produkt, og det baner veien for rollespill på konsoller. Les hele omtalen Lenke til kommentar
Lars42 Skrevet 9. november 2002 Del Skrevet 9. november 2002 God anmeldelse-har spilt US versjonen noen mnd.Ser du har lang loadetid,ja det er fordi MS nekter spillutviklere å ta i bruk hardisken.En annen konsekvens er at vi ikke får Tribunal på xboxen. Et spørsmål:Er det lifebar på fiendene? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. november 2002 Del Skrevet 9. november 2002 På PC-versjonen var det hvertfall ikke lifebar før etter første patchen. Og det går vel ikke an å patche x-box spill på samme måten? Men om de har inkludert patchene i Xbox-releasen vet jeg ikke. Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 10. november 2002 Del Skrevet 10. november 2002 De har dessverre ikke patcher Xbox-versjonen, og det er derfor ingen lifebar. For meg føles det mer ekte ut - men jeg forstår at folk finner det frustrerende. Lenke til kommentar
starfish Skrevet 10. november 2002 Del Skrevet 10. november 2002 er det like bra vann pA xbox versjonen som pA pc? pA pc er det jo fotorealistisk! Lenke til kommentar
xXx Skrevet 24. november 2002 Del Skrevet 24. november 2002 Noen som har noen praktiske erfaringer fra dette spillet? Bortsett fra Gamer da.. Kikket litt på spillet og ble veldig interressert! Har selv aldri testa pc-versjonen. Noen som anbefaler morrowind for XBOX? Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 24. november 2002 Del Skrevet 24. november 2002 Ja, vannet er samme på Xboxen. Pent, pent. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg