brsseb Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Sitter med en Zalman Reserator1 Plus med Zalman ZM-GWB2-blokker på de to G70-kortene mine. Regner med å bytte dem ut med i første omgang ett G80-kort nå før jul, men er hektet på vannkjøling/stillegående pc. Noen som vet om ZM-GWB2-blokken til Zalman funker på G80? Må jeg vente til Zalman kommer med ny en? Eller er den ikke stor nok? Har ikke klart å grave frem noen dimensjoner på festehullene på G80 enda.. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Dimensjonene på festhullene på G80 er større enn på G70, så du må nok vente. Dessuten blir kanskje G80 litt for varm? Lenke til kommentar
Duality Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Synes det er teit av zalman og bruke aluminium :S kobber er jo tingen! Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Synes det er teit av zalman og bruke aluminium :S kobber er jo tingen! 7213921[/snapback] alu er billigere og lettere. Lenke til kommentar
Duality Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 (endret) joda, men fortsatt idiotisk. Slik jeg ser det er vell zalman blokkene egnet til de reserator settene. Hvorfor ikke lage litt bedre blokker som flere kunne brukt. Det må de jo tjene på, bare mine 5'cents! Endret 4. november 2006 av Duality Lenke til kommentar
brsseb Skrevet 4. november 2006 Forfatter Del Skrevet 4. november 2006 De fører en litt nyere versjon av GPU-kjøleren til Reserator-serien, med mer fleksible feste-dimensjoner. Men, som sidene deres viser, bruker GF6x/7x-serien allerede de ytterste festehullene, så må vel vente noen uker til de lanserer neste versjon av GPUblokken. http://www.zalman.co.kr/eng/product/view.a...dx=204&code=021 Lenke til kommentar
brsseb Skrevet 28. november 2006 Forfatter Del Skrevet 28. november 2006 Liten oppdatering: Fikk følgende svar fra Zalman.co.kr etter forespørsel om ny GPU-blokk for gf8800: Thanks for your enquiry. At the moment, our engineers are working on compatibility issue with new Geforce 8800 series card. We will soon post them up on our web site. Thanks! Support/Zalman Samtidig holder Galaxy på å lansere et vannkjølt 8800 med en dedikert zalman reserator 2. Virker som de har brukt samme GPUblokk som jeg har. Ser man litt nærmere virker den litt skjevt skrudd på. Festene på GPUblokken rekker ikke over G80-brikken, så det virker som de ENTEN har borret egne festehull, eller så er det ekstra skruehull rundt kjernen på kortene som gjør det mulig å feste blokken på. Hadde vært fint om noen visste om det fins ekstra monteringshull rundt G80-kjernen slik at jeg kan bruke denne blokken også på G80. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå