TeggY Skrevet 29. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2006 (endret) Prøver lykken og ser hvor mange som er positiv til denne ideen. Kunne vel gjort noe ala Oslotreffet å møttes og funnet på noe sammen.. Hvis det blir positive tilbakemeldinger fra folk i Bodø og omegn, kan jeg vel sette opp en liste på hvem som vil møte, og så kan vi finne litt ut ang. dato og tidspunkt osv.. Noen som føler for å være med? Foreløpige forumbrukere som er med på møte: TeggY SumSar -Nikken Xyprotec eMPea Fidel_castro Ladern ka1ser (lista oppdateres jevnlig.) Endret 8. november 2006 av TeggY Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 29. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2006 Biril vil være med Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 29. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2006 Er fra Bodø selv, tror at det er alt for få fra Bodø på forumet til at dette kan bli noe særlig. Men får se hvordan tråden utvikler seg. Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 29. oktober 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2006 Er fra Bodø selv, tror at det er alt for få fra Bodø på forumet til at dette kan bli noe særlig. Men får se hvordan tråden utvikler seg. 7176533[/snapback] Ja, etter å ha gått over lista til Zappza ser jeg at vi kanskje er litt få.. Men vi får se hvordan det utvikler seg. Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 29. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2006 (endret) for all del, om folk melder seg så. Hadde vært skøy å se om man faktisk kjenner noen av de som møter opp fra før av(uten at man vet d seff). EDIT: Er jo strengt tatt ikke nødvendig at vi er en liten hær for at vi skal møtes. Sett at 10 møter opp, da sier jeg suksess! Endret 29. oktober 2006 av SumSar Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 29. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2006 blimey, er fra bodø så muligheten er jo der. kan vel sikkert drege med meg empea også Lenke til kommentar
k1mzor Skrevet 29. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2006 (endret) Bodø her og! Edit: Jeg er med. Endret 1. november 2006 av Xyprotec Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 29. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2006 (endret) Hvis alle som vil være med skriver "Jeg er med", så kan jo Teggy redigere inn navnene, og vi vil se hvor mange som er med, og om vi kan få til et treff? EDIT: Jeg er med Endret 29. oktober 2006 av SumSar Lenke til kommentar
pretensiøselns Skrevet 5. november 2006 Rapporter Del Skrevet 5. november 2006 (endret) Som Nikken sa, er jeg sikkert med jeg og. EDIT: Jeg er med? Endret 5. november 2006 av eMPea Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 5. november 2006 Rapporter Del Skrevet 5. november 2006 Da er vi 4. Teggy, din slappe jævel, oppdater:P Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 5. november 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. november 2006 Jajajajaja. Oppdatert, og såvidt jeg ser er vi 5 stk nå. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. november 2006 Rapporter Del Skrevet 5. november 2006 Biril vil være med 7176520[/snapback] Er langt fra vesterålen og til Bodø skal jeg fortelle deg så om jeg kan vet jeg ikke. Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 5. november 2006 Rapporter Del Skrevet 5. november 2006 Joda, bare hiv deg på flyet! Går fly stadig vekk fra Skagen til Bodø, og prisene er ikke så værst ( veit alt om Skagen, har laga dok.film der ). Jeg er med! Hiver meg på toget innover! Lenke til kommentar
Raspeball Skrevet 7. november 2006 Rapporter Del Skrevet 7. november 2006 Tja. Kommer an på dag. Tar meg alltids en tur til byen . Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 7. november 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. november 2006 Tja. Kommer an på dag. Tar meg alltids en tur til byen . 7238489[/snapback] Da setter jeg deg opp på lista, så får vi se om du kan når vi setter dato. Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 7. november 2006 Rapporter Del Skrevet 7. november 2006 Jævla vits å ha det når æ har flytta ned til trondheim. Ta det i juleferien da please! Lenke til kommentar
pretensiøselns Skrevet 7. november 2006 Rapporter Del Skrevet 7. november 2006 Tja. Kommer an på dag. Tar meg alltids en tur til byen . 7238489[/snapback] Oh noes! Fauskefolk.. dem er det jo bare trøbbel med.. Bump. Trenger mer folk en det her vettu. Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 7. november 2006 Rapporter Del Skrevet 7. november 2006 E det fortsatt bare Cinema(Gothema) som er åpen for de under 20 i Bodø? Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 7. november 2006 Rapporter Del Skrevet 7. november 2006 Er vel bare cinema igjen nå ja... Lenke til kommentar
Raspeball Skrevet 7. november 2006 Rapporter Del Skrevet 7. november 2006 Tja. Kommer an på dag. Tar meg alltids en tur til byen . 7238489[/snapback] Oh noes! Fauskefolk.. dem er det jo bare trøbbel med.. Bump. Trenger mer folk en det her vettu. 7240731[/snapback] Mer liv i oss enn i de trøtte Bodø-væringene . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå