TT88 Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 dama mi har en gammel pc med windows 98 og skal overføre en del ting med usb stick men windows finner ikke stick'en når jeg plugger den i. har søkt på microsoft sine sider, men det nermeste jeg finner er denne driveren er det riktig driver? Lenke til kommentar
kmskaden Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 dama mi har en gammel pc med windows 98 og skal overføre en del ting med usb stick men windows finner ikke stick'en når jeg plugger den i. har søkt på microsoft sine sider, men det nermeste jeg finner er denne driverener det riktig driver? 7176282[/snapback] Har du drivere til usb'en da. På windows 9x, må man ha drivere til usbpinner. Det finner du på produsentens hjemmesider Lenke til kommentar
TT88 Skrevet 29. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2006 dama mi har en gammel pc med windows 98 og skal overføre en del ting med usb stick men windows finner ikke stick'en når jeg plugger den i. har søkt på microsoft sine sider, men det nermeste jeg finner er denne driverener det riktig driver? 7176282[/snapback] Har du drivere til usb'en da. På windows 9x, må man ha drivere til usbpinner. Det finner du på produsentens hjemmesider 7176309[/snapback] det er denne driveren jeg gjerne vil ha en link til.. Lenke til kommentar
kmskaden Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 det er denne driveren jeg gjerne vil ha en link til.. 7176322[/snapback] Hva heter usb'en din da. Lenke til kommentar
TT88 Skrevet 29. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2006 corsair flash voyager. tror ikke det skal ha noe å si hvilken produsent sticken kommer fra. Lenke til kommentar
kmskaden Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 corsair flash voyager.tror ikke det skal ha noe å si hvilken produsent sticken kommer fra. 7176348[/snapback] Prøv denne siden her http://www.addonics.com/support/download/usb.asp#USB11 Håper dette hjelper Lenke til kommentar
TT88 Skrevet 29. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2006 håper jeg også. skal prøve den i morgen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå