Gå til innhold

Handle med mobilen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
MobilHandel:

Nå kan du også betale med mobiltelefonen via MobilHandel fra Telenor Mobil. Frakt som er presisert under hver vare vil bli lagt til, i tillegg vil følgende gebyr bli lagt til:

Ved bruk av Visa/Mastercard via Telenor Mobil: Kr. 2,50

Ved bruk av Mobilkonto: Kr. 1,00.

Velg mellom betaling av handlekurv eller bestilling og betaling via SMS. For betaling av handlekurv legger du inn ditt mobilnummer i kundeopplysningene og velger betalingsmåte MobilHandel. Følg deretter instruksene. For bestiling via SMS finner du en egen filmkode ved hver film. For bestilling send DVD KODE til 2500 (Eks. DVD 6292). Varen vil bli sendt deg så fort den er tilgjengelig. For å benytte betalingsløsningen må du først aktivere MobilHandel på din telefon. Send REG til 2500. Før du kan handle med mobilen, må du overføre penger til din mobilkonto. Du overfører penger ved å benytte nettbank, kontofon eller brevgiro. Har du glemt KID og Kontonr, send KID til 2500. For mer info om MobilHandel se her

 

Det var nok telenor ja

Lenke til kommentar

Jeg skulle så fryktelig ønske at mobilhandel kunne bli mer utbredt støttet snart. Jeg vil mer enn gjerne bruke mobilen til å betale med i butikker, kiosker, nettbutikker og alle andre steder jeg til vanlig bruker kort egentlig.

 

Fatter ikke at det satses mer på teite automater som tar imot og gir veksel enn mobilhandel.

Endret av gorkn
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...