RazaRboy Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Jeg har en mobil med netcom young talk og har en del penger på den som jeg vil få brukt, har dere noen idéer/linker på hva jeg kan bruke dem til? PS: Jeg vet ikke om dette var rette plassen å poste det, så bare flytt det hvis dere synest det var feil plass. Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 trur det er mulig og handle på dvdstrax.com men er ikke sikker på om det er telenor eller netcom Lenke til kommentar
RazaRboy Skrevet 29. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2006 MobilHandel:Nå kan du også betale med mobiltelefonen via MobilHandel fra Telenor Mobil. Frakt som er presisert under hver vare vil bli lagt til, i tillegg vil følgende gebyr bli lagt til: Ved bruk av Visa/Mastercard via Telenor Mobil: Kr. 2,50 Ved bruk av Mobilkonto: Kr. 1,00. Velg mellom betaling av handlekurv eller bestilling og betaling via SMS. For betaling av handlekurv legger du inn ditt mobilnummer i kundeopplysningene og velger betalingsmåte MobilHandel. Følg deretter instruksene. For bestiling via SMS finner du en egen filmkode ved hver film. For bestilling send DVD KODE til 2500 (Eks. DVD 6292). Varen vil bli sendt deg så fort den er tilgjengelig. For å benytte betalingsløsningen må du først aktivere MobilHandel på din telefon. Send REG til 2500. Før du kan handle med mobilen, må du overføre penger til din mobilkonto. Du overfører penger ved å benytte nettbank, kontofon eller brevgiro. Har du glemt KID og Kontonr, send KID til 2500. For mer info om MobilHandel se her Det var nok telenor ja Lenke til kommentar
Dr Gork Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 (endret) Jeg skulle så fryktelig ønske at mobilhandel kunne bli mer utbredt støttet snart. Jeg vil mer enn gjerne bruke mobilen til å betale med i butikker, kiosker, nettbutikker og alle andre steder jeg til vanlig bruker kort egentlig. Fatter ikke at det satses mer på teite automater som tar imot og gir veksel enn mobilhandel. Endret 30. oktober 2006 av gorkn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå