iChristian Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Aftenposten.no melder at ungene på bildet nedenfor er tvillinger Sjansen er antagelig én til en million. Layton er hvit og tvillingbroren Kaydon er svart. - Hvor enn jeg går med mine små engler, vil folk kommentere det, sier moren Kerry Richardson. - Jeg må forklare til folk at de faktisk er tvillinger og at de har samme foreldre. Til tross for det så kreves det mye overtalelse for at de skal tro meg, sier Richardson. Barna ble født i Middlesbrough i juli i år, men hudfargen kom frem etter hvert. Kaydon er lik moren Kerry, som er halvt britisk og halvt nigeriansk. Layton ser ut som sin far. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Hah. Han er nok den eneste hvite i hele verden som kan kalle en neger for 'brother' uten å bli sett på som en wannabe. :o Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Hah. Han er nok den eneste hvite i hele verden som kan kalle en neger for 'brother' uten å bli sett på som en wannabe. :o 7177442[/snapback] Hahaha. Måtte le der! :!: Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 To ord: Double penetration.. Men det er vel genetisk mulig. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Hah. Han er nok den eneste hvite i hele verden som kan kalle en neger for 'brother' uten å bli sett på som en wannabe. :o 7177442[/snapback] Jeg må bare flire, tenk på dem neddi gata... YO WHITE BROTHA! Lenke til kommentar
OneManDemocracy Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Hah. Han er nok den eneste hvite i hele verden som kan kalle en neger for 'brother' uten å bli sett på som en wannabe. :o 7177442[/snapback] Hahahahaaaa...! Haaa..! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå