Melvin Snerken Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Hei og hopp.. Kom over denne videoen, et norsk reality (!) program der de skal bytte prosessoren i den pc. Sikkert mange som ikke veit hvor prosessoren ligger/er, det kan jeg forstå. Men til og med morra mi veit da i det minste at det er "boksen" som denne dama sier er selve PC'en.. Link! :!: Lenke til kommentar
Sensurert Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Tror denne har vært oppe før cirka 1000 ganger Men bra er den Lenke til kommentar
MRN Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Denne begynner å bli svært gammel nå? Hvor kan jeg se del 2? Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Den er virkelig hysterisk, men _veldig_ gammal! Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 (endret) Dette kan være morsomt, men jeg synes det er mest frustrerende. Endret 31. oktober 2006 av Xpi Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Var det ikke en video der de spiller Quake eller noe lignende? Hadde vært gøy hvis noen hadde link til den videoen. Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Haha, genialt klipp. Hadde sikkert ledd meg ihjel hvis jeg hadde vært han som skulle lært hu det der. Forresten: alle dere som sier old osv, hvorfor ikke sjekke sticky neste gang før dere poster? Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Haha, genialt klipp. Hadde sikkert ledd meg ihjel hvis jeg hadde vært han som skulle lært hu det der. Forresten: alle dere som sier old osv, hvorfor ikke sjekke sticky neste gang før dere poster? 7187844[/snapback] https://www.diskusjon.no/index.php?act=Sear...e++%2Bprosessor https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...6&hl=+prosessor søkefunskjonen er fin den har jo bare vært oppe tusen ganger bortsett fra det man finner på søk funskjonen... Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Stenges Vidare diksujson kan takast i ein av dei referete trådane. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg