Namek Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 jeg har 2 chars i lvl 60, en shaman og en rogue(horde. Roguen er nesten full epic og shamanen er blue/green geared.. Hva behøvs mest til burning crusade/hvilken burde jeg lvle til 70? Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Kommer helt ann på hva du skal det. Skal du raide instances så er vel shaman det beste med tanke på at det er mindre shammys ann rogues Lenke til kommentar
Hel Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 jeg har 2 chars i lvl 60, en shaman og en rogue(horde. Roguen er nesten full epic og shamanen er blue/green geared.. Hva behøvs mest til burning crusade/hvilken burde jeg lvle til 70? 7176123[/snapback] Rogue helt klart. Det er nesten ingen rogues, dem trengs det flere av Nei, du må vel høre med guilden din? Ellers så ser jo DW Stormstrike potent ut. Artig å kjøre litt mer melee med shammien din kanskje? Lenke til kommentar
Cannabiskopen Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 jeg har 2 chars i lvl 60, en shaman og en rogue(horde. Roguen er nesten full epic og shamanen er blue/green geared.. Hva behøvs mest til burning crusade/hvilken burde jeg lvle til 70? 7176123[/snapback] Vi to er visst ganske like, har også 2 lvl 60's, en shaman (Blue/epic geared) og en rogue i mesteparten epics Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 jeg har 2 chars i lvl 60, en shaman og en rogue(horde. Roguen er nesten full epic og shamanen er blue/green geared.. Hva behøvs mest til burning crusade/hvilken burde jeg lvle til 70? 7176123[/snapback] Rogue helt klart. Det er nesten ingen rogues, dem trengs det flere av Nei, du må vel høre med guilden din? Ellers så ser jo DW Stormstrike potent ut. Artig å kjøre litt mer melee med shammien din kanskje? 7176335[/snapback] Rogues er det lite av? Vel, det er vel avhengig av hvilke servere du er på. På min server er det vanskelig å komme inn i communities som rogue eller hunter. Lenke til kommentar
Namek Skrevet 29. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2006 jeg har 2 chars i lvl 60, en shaman og en rogue(horde. Roguen er nesten full epic og shamanen er blue/green geared.. Hva behøvs mest til burning crusade/hvilken burde jeg lvle til 70? 7176123[/snapback] Rogue helt klart. Det er nesten ingen rogues, dem trengs det flere av Nei, du må vel høre med guilden din? Ellers så ser jo DW Stormstrike potent ut. Artig å kjøre litt mer melee med shammien din kanskje? 7176335[/snapback] Rogues er det lite av? Vel, det er vel avhengig av hvilke servere du er på. På min server er det vanskelig å komme inn i communities som rogue eller hunter. 7177424[/snapback] Er fullt av rogues på serveren min.. men er allerede i grei guild.. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Rogue helt klart. Det er nesten ingen rogues, dem trengs det flere av Nei, du må vel høre med guilden din? Ellers så ser jo DW Stormstrike potent ut. Artig å kjøre litt mer melee med shammien din kanskje? 7176335[/snapback] Rogues er det lite av? Vel, det er vel avhengig av hvilke servere du er på. På min server er det vanskelig å komme inn i communities som rogue eller hunter. 7177424[/snapback] Hørt om ironi? Lenke til kommentar
DirtyBit Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 drit i hva folk sier, spill den characteren du liker best.. er det en ting som er sinnsykt kjedelig så er det å lvle opp en character til 70 for å så bli dritt lei etter et par dager.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå