applemania Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 (endret) Har nå fått ny mobil siden den forrige ble stjålet. Har fått Nokia 7390 og denne har Bluetooth. Hva trenger jeg nå for å overføre bilder fra mobilen til pcen? Endret 1. februar 2007 av applemania Lenke til kommentar
kmskaden Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Trenger noe som gjør at jeg kan overføre bildene fra mobilen til pcen. Har i det siste bare sendt bildene fra mobilen som vedlegg på mail, men det blir fort dyrt. Har søkt litt rundt på nettet nå, men er ikke akkurat teknisk av meg, så lurte på om noen kunne hjelpe meg? Er ikke så viktig med pris, blir jo uansett billigere enn slik jeg sender det nå. 7176092[/snapback] Kjøpte min på Clas Ohlson i sommer. Den var ikke dyr. Sjekk på http://www.clasohlson.no/. Eg fant den der no. koster 149,- Lenke til kommentar
applemania Skrevet 2. november 2006 Forfatter Del Skrevet 2. november 2006 Hva skal jeg gjøre når jeg ikke har bluetooth på mobilen min, bare infrarød? Virker det ikke da? Lenke til kommentar
Panzerhansa Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 står jo bluetooth i emnetittelen .. hvilken mob har du da?? Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Hehe, uten bluetooth på telefonen fungerer det dårlig. Du kan kjøpe en datakabel til telefonen. Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Hva skal jeg gjøre når jeg ikke har bluetooth på mobilen min, bare infrarød? Virker det ikke da? 7208026[/snapback] Med en infrarødmottakker koblet til PC'en kan du sende over ting ja, men det går fryktelig tregt. Kjøp heller en kabel som Redline foreslår. Lenke til kommentar
applemania Skrevet 3. november 2006 Forfatter Del Skrevet 3. november 2006 (endret) Hva skal jeg gjøre når jeg ikke har bluetooth på mobilen min, bare infrarød? Virker det ikke da? 7208026[/snapback] Med en infrarødmottakker koblet til PC'en kan du sende over ting ja, men det går fryktelig tregt. Kjøp heller en kabel som Redline foreslår. 7212647[/snapback] Hva skal denne kabelen hete da? Og hvordan kan den kabelen passe til mobilen min? Link til kabel? Endret 3. november 2006 av AnAnAs Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Hva skal jeg gjøre når jeg ikke har bluetooth på mobilen min, bare infrarød? Virker det ikke da? 7208026[/snapback] Med en infrarødmottakker koblet til PC'en kan du sende over ting ja, men det går fryktelig tregt. Kjøp heller en kabel som Redline foreslår. 7212647[/snapback] Hva skal denne kabelen hete da? Og hvordan kan den kabelen passe til mobilen min? Link til kabel? 7212874[/snapback] Må nesten få vite hvilken telefon du har? Det fåes kjøpt de fleste plasser har hatt datakabel til så å si alle telefonene mine, og det er genialt annbefales totalt om du ikke har bluetooth på mobil eller pc Lenke til kommentar
applemania Skrevet 3. november 2006 Forfatter Del Skrevet 3. november 2006 Jeg har Nokia 7360, fint hvis noen kan vise meg eksakt hvilken kabel jeg skal kjøpe da jeg alltid kjøper feil når det gjelder sånne ting. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Denne passer til telefonen din. Lenke til kommentar
applemania Skrevet 3. november 2006 Forfatter Del Skrevet 3. november 2006 Denne passer til telefonen din. 7213936[/snapback] Supert! Så med en gang jeg plugger den inni pcen, kommer det opp et bildeoverføringsprogam eller må jeg gjøre det via tastene på mobilen? Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Hm, tror da det skal gå via Nokia PC Suite, fulgte ikke det med telefonen din? Link til kabelen på noka.no Uansett, med PC Suite, så gjør du det via pc-en, det er rimelig enkelt. Lenke til kommentar
applemania Skrevet 3. november 2006 Forfatter Del Skrevet 3. november 2006 Nei, det fulgte ikke med mobilen, hva gjør jeg når jeg ikke har PC-suite? Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Her kan du laste ned. Lenke til kommentar
applemania Skrevet 4. november 2006 Forfatter Del Skrevet 4. november 2006 Du er en engel. Lenke til kommentar
applemania Skrevet 1. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2007 Har nå fått ny mobil siden den forrige ble stjålet. Har fått Nokia 7390 og denne har Bluetooth. Hva trenger jeg nå for å overføre bilder fra mobilen til pcen? Lenke til kommentar
Rincewind76 Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 (endret) Har nå fått ny mobil siden den forrige ble stjålet. Har fått Nokia 7390 og denne har Bluetooth. Hva trenger jeg nå for å overføre bilder fra mobilen til pcen? 7851540[/snapback] Å lese bruksanvisningen. Endret 2. februar 2007 av Rincewind76 Lenke til kommentar
applemania Skrevet 2. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2007 Har nå fått ny mobil siden den forrige ble stjålet. Har fått Nokia 7390 og denne har Bluetooth. Hva trenger jeg nå for å overføre bilder fra mobilen til pcen? 7851540[/snapback] Å lese bruksanvisningen. 7856687[/snapback] Så utrolig morsom du er. Gå og kødd rundt i din egen tråd. Lenke til kommentar
Rincewind76 Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Har nå fått ny mobil siden den forrige ble stjålet. Har fått Nokia 7390 og denne har Bluetooth. Hva trenger jeg nå for å overføre bilder fra mobilen til pcen? 7851540[/snapback] Å lese bruksanvisningen. 7856687[/snapback] Så utrolig morsom du er. Gå og kødd rundt i din egen tråd. 7857062[/snapback] Var vitterlig ikke ment som en spøk. I bruksanvisningen til min telefon står enkelt forklart alt man trenger å vite for å koble telefonen til pc både via ir, bluetooth og kabel, samt angitt hvilken kabel som trengs. Det gjør det sikkert i din også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå