Gå til innhold

Bluetooth slik at jeg kan overføre

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Trenger noe som gjør at jeg kan overføre bildene fra mobilen til pcen. Har i det siste bare sendt bildene fra mobilen som vedlegg på mail, men det blir fort dyrt. Har søkt litt rundt på nettet nå, men er ikke akkurat teknisk av meg, så lurte på om noen kunne hjelpe meg? Er ikke så viktig med pris, blir jo uansett billigere enn slik jeg sender det nå.

7176092[/snapback]

Kjøpte min på Clas Ohlson i sommer. Den var ikke dyr. Sjekk på http://www.clasohlson.no/. Eg fant den der no. koster 149,-

Lenke til kommentar
Hva skal jeg gjøre når jeg ikke har bluetooth på mobilen min, bare infrarød? Virker det ikke da?  :(

7208026[/snapback]

Med en infrarødmottakker koblet til PC'en kan du sende over ting ja, men det går fryktelig tregt. Kjøp heller en kabel som Redline foreslår.

7212647[/snapback]

Hva skal denne kabelen hete da? Og hvordan kan den kabelen passe til mobilen min? Link til kabel? :blush:

Endret av AnAnAs
Lenke til kommentar
Hva skal jeg gjøre når jeg ikke har bluetooth på mobilen min, bare infrarød? Virker det ikke da?  :(

7208026[/snapback]

Med en infrarødmottakker koblet til PC'en kan du sende over ting ja, men det går fryktelig tregt. Kjøp heller en kabel som Redline foreslår.

7212647[/snapback]

Hva skal denne kabelen hete da? Og hvordan kan den kabelen passe til mobilen min? Link til kabel? :blush:

7212874[/snapback]

Må nesten få vite hvilken telefon du har?

Det fåes kjøpt de fleste plasser :)

har hatt datakabel til så å si alle telefonene mine, og det er genialt :) annbefales totalt om du ikke har bluetooth på mobil eller pc :)

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Har nå fått ny mobil siden den forrige ble stjålet. Har fått Nokia 7390 og denne har Bluetooth. Hva trenger jeg nå for å overføre bilder fra mobilen til pcen?

7851540[/snapback]

Å lese bruksanvisningen.

7856687[/snapback]

Så utrolig morsom du er. :roll:

Gå og kødd rundt i din egen tråd.

Lenke til kommentar
Har nå fått ny mobil siden den forrige ble stjålet. Har fått Nokia 7390 og denne har Bluetooth. Hva trenger jeg nå for å overføre bilder fra mobilen til pcen?

7851540[/snapback]

Å lese bruksanvisningen.

7856687[/snapback]

Så utrolig morsom du er. :roll:

Gå og kødd rundt i din egen tråd.

7857062[/snapback]

Var vitterlig ikke ment som en spøk. I bruksanvisningen til min telefon står enkelt forklart alt man trenger å vite for å koble telefonen til pc både via ir, bluetooth og kabel, samt angitt hvilken kabel som trengs. Det gjør det sikkert i din også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...