Glufsa Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 (endret) hva synes dere om sida?: Badering Endret 29. oktober 2006 av DukeCoke Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Latterlig navn Ekkel grønfarge Menyen er på feil side Uoversiktelig Lenke til kommentar
Rinox Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Forumet var greit, men likte ikke siden... Hva er navnet for? Lenke til kommentar
Produck Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Forumstilen er jo helt standard. Dessuten er forumet veldig tomt. Ikke noe skikkelig header heller. Man glemmer fort hvilket forum man egentlig er i. Den egentlige websiden din var hakket bedre, men sentreringen av absolutt alle titler og datoer skapte kaos. De hundre forskjellige skriftstørrelsene gjorde det ikke særlig bedre. Fargen var derimot helt OK. Lenke til kommentar
Amento Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Ikke midtstill overskriftene på siden, sier jeg bare Utenom det så er siden og forumet helt greit synes jeg Litt morsomt navn du også Kontorstol Lenke til kommentar
Runar Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Menyen er på feil side 7176288[/snapback] Å si at menyer på høyre side er feil, er vel å ta litt i? Ikke bare er det standard i nesten samtlige (om ikke alle) Wordpress blogger, men det ser som oftest mye bedre ut, Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 (endret) Menyen er på feil side Jaha? Synest alt i alt at sida ser heilt OK ut. Headergrafikken var tøff Du burde prøve å få footeren din (den gule boksen) til å skilje seg litt meir frå resten, ha eit kvitt skilje eller noko. Slik den er no ser den ut som den berre er lagt oppå resten av sida. Om forumet er det lite å seie, ser ut som eit ganske enkelt og standard oppsett - verken meir eller mindre. Endret 29. oktober 2006 av Arve Systad Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Litt morsomt navn du også Kontorstol 7177289[/snapback] Lenke til kommentar
Rinox Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Vil legge til at jeg ikke likte siden fordi den er helt rar i min IE. Kul header. Skriften bør også fastslås, for det ser ikke ut som du har gjort det. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Fint forum. Jeg synes immidlertid tittelen var det kuleste med hele greia. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå