Bata Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Selvfølgelig kan det jo ha noe med at vi var utålmodige og drev med friendly fire på grunn av dette... Så på en måte selvforskyldt at det var kjipt. Lenke til kommentar
buffer Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 1nsane er ett genialt spill på lan, mange gode minner fra å sitte å spille det 4-5 personer! Towerdefense \ Dota til wc3 er herlig! Ellers er Vampire Slayer modden til Half-life som nevnt genial når man er overtrøtt på natta. Lenke til kommentar
Bata Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 JA!! Vampire slayer... Har ikke spilt det så mye på LAN, men gud hvor morsomt det er å spiller det med folk som blir redde!! Den cornye måten boter beveger seg på gjør vampyrene litt freakye! Lenke til kommentar
Erixxn Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Utrolig at ingen som er litt oldskool har nevnt Total Annihilation Anbefales! Kan ogsaa nevne Return to blockland, som er ett lego-spill... Lenke til kommentar
Zithor Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Spill jeg kan anbefale er mye av det som er sakt, slikt som WarCraft, StarCraft, WoW er sikre vinnere mest sansynlig. Et jeg finner ganske fasinerende å spiller flere sammen med som jeg ikke så er Aliens vs Predator, gammelt men får et lite kick hver gang det spilles mot super boter som er aliens Lenke til kommentar
Phreak^ Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 WC3: Frozen Throne, ingen ved siden av og ingen under. 7233803[/snapback] Men mange over! Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Det er absolutt ingen ting som slår en god Hero Line War Lition-game med gode motspillere og jevne lag. Å drepe horder av fiender er gøy! Lenke til kommentar
stavros Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Husker jeg hadde et spill før, der man kunne kjøre motorsykkel, tanks, fly og masse rart. Var et fps spill, men har glemt navnet på det (ikke BF1942). Noen som husker navnet på det? Noe i indre hjernebarken sier meg at det var noe med "pilot" 7189311[/snapback] Så det slik ut? 7190902[/snapback] JA! takker mye 7196445[/snapback] Sørg for å laste ned patchen om du skal spille! Den finner du her Da får du helikopter også, kjempemorro! Lenke til kommentar
Cadesius Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Jeg mener og syns selv at Starcraft: Brood War er det beste LAN-spillet utenom CS. Lenke til kommentar
Slurpeedelic Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Heroes 3-4-5 er alltid morro på lan Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Garrys mod er genialt på LAN! Lenke til kommentar
galskab Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Warcraft 3 og Battlefield 1942 med Desert Combat addon Lenke til kommentar
Janerikn Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 CS og DotA kanskje. '' Vi sitter her i venten och spelar lite DotA....' Lenke til kommentar
NoBrainer Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Vi er noen bekjente som spiller fast Armed Assault, dette spillet er ganske krevende både for maskinen og for personene som spiller det. Lange coop's og mye venting, men utrolig morsomt. Men som LAN spill, kl 04.00 om natta, så trenger man ikke store strategier og mye å tenke på. Så da fyrer man opp Unreal Tournament og setter på Instagibb. Da blir det fart i sakene gitt. Når man har våknet igjen. Så kan man gå tilbake til Armed Assault og kose seg med krigsstrategi og FPS... Lenke til kommentar
Fhtagn Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 (endret) Jeg husker SWAT 4 var jævla morro på LAN, spesielt hostage rescue. Du hadde et terrorist lag som forsvarte et punkt hvor hostaget var, og swat som skulle buste inn i huset og ta det ut. Det som var så genialt var at en spiller var hostage, og man fikk MERE poeng hvis man fanget en terrorist istedenfor og drepe han. Dette gjorde man ved og sette han ut av spill med pepperspray, tazere, paintball markør med plastkuler som inneholdt tåregass, hagle som skjøt rissekker mm. Når man ble truffet av disse tingene ble man selvsagt satt ut av spill avhengig av åssen våpen som ble brukt. Da gjaldt det og løpe fram og sette strips på håndledda hans før han fikk tilbake kontrollen. Endret 14. august 2007 av Fhtagn Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Achtung die kurve er det ultimate lan-spillet! Lenke til kommentar
pompews Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Soldat er dritarti LAN-spill! Lenke til kommentar
chrixzzz Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 TF2 og TFC SINNSYKT bra spill! Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Battleships på WC3(en map) er ganske artig om man er mange Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå