Thewiz Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Spilte F.E.A.R med kompiser på LAN. Rimelig morsomt. Lenke til kommentar
GothicGuy Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Savage er rekommandert på det sterkeste! It rocks i tell'zya! Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Vietcong er drit gøy på lan! Er på enkelte baner umulig å se de andre spillerne dersom de har gjemt seg godt! Lenke til kommentar
Oly Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 GTA 2 slår aldri feil på LAN. Vet ikke om noen andre spill hvor man kan hoppe over et dusin biler på en gang Har hørt at Gary's Mod til Half-Life 2 skal være populær på LAN, og i tillegg være morsomt. Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 (endret) Battlefield 2 og Warcraft 3 med tower defence er de beste lan spillene.. Endret 13. mars 2007 av TobbelobbenQ Lenke til kommentar
Toggy190 Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Hva er egentlig så galt med Age of empires 3 online? Har ikke prøvd det og lurer litt! Lenke til kommentar
Frances13 Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Red Alert 2 er artig å spille på lan eller starcraft. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Halo 2 og Gears Of War er utrolig artig på LAN. Det er noe totalt annerledes enn å spille på nett, hovedsakelig på grunn av fraværet av lagging, og det sosiale elementet. Lenke til kommentar
NightReaper Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Nevner bare de jeg ikke har sett nevnt enda: (kan være jeg har oversett noen) Nox Battlefield 1942 + Desert Combat (Mod) Battlefield Vietnam + Point Of Existence (Mod) HL2 + Goldeneye Source (Mod) SWAT 4 Er mange flere, men de er allerede nevnt. Lenke til kommentar
Bilge^^ Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 (endret) Strategi: WC3 Red Alert Generals Warhammer 40000 Har spilt disse 4 spilla en go del, og vil ikke nøle med å si at det er noen av de beste strategi spilla på LAN. FPS: Cs BF 1942 Call of duty ( IKKE 2'ern ) Quake 3 Har også spilt disse endel. Best etter min mening Bilspill: Flatout 1 og 2 <3 Helt ekstremt morsomt. Har spilt det en go del over hamachi faktisk, funker fett. Endret 17. mars 2007 av Bilge^^ Lenke til kommentar
royale Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 (endret) Battlefield Vietnam BF2 Swat 4 Ghost Recon Advanced Warfighter Endret 18. mars 2007 av royale Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Halo 2 og Gears Of War er utrolig artig på LAN. Det er noe totalt annerledes enn å spille på nett, hovedsakelig på grunn av fraværet av lagging, og det sosiale elementet. 8172809[/snapback] Vil ikke påstå at Gears of War er bedre på LAN enn på nett. Med mindre du har 4 maskiner da. 4 vs 4 er bedre enn 2 vs 2. Men Halo 2 er klart best på LAN. Lenke til kommentar
Oly Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Har noen nevnt Ignition forresten? Et avslappende og koselig Micro-Machines aktig bilspill som hos meg alltid blir varmt motatt på LAN. Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Trackmania Nations ble en stor slager på forrige dataparty. Lenke til kommentar
Kiwiboy Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Robot Arena er veldig veldig gøy! Bare synd at det ikke er å finne på nettet lenger uten å betale Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 (endret) Jeg fikk lyst til å delta i et skikkelig LAN-party nå. Jeg er på landet nå og har mulighet for å spille over nettverk med broren til forloveden min, men ikke mer enn det. Det hadde vært kult å være i lan med 8-10 stk eller mer. Jaja, her er mine anbefalinger: -Unreal Tournament (Veldig enig med LarsP, men selvsagt fungerer UT2004 også utmerket) -C & C: Red Alert 2 + Yuri's Revenge -Serious Sam serien. Utrolig gøyalt. Spesielt de to første spillene (the first and second encounter). Jeg tror mange er uvitende om hvor moro disse spilla faktisk er. Co-op tilbyr mange, mange timer med moro. Synd det ikke lages mer co-op spill. :/ Mvh Tommy Endret 11. april 2007 av Sidious Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Warcraft I-III liker personeligt best III men II er jo knall også. Diablo II Lord of Destruction egnet mest for 2-3 spillere Counter Strike egnet for mange spillere Battlefield egnet for mange spillere Dungeon Siege I-II det var uffateligt gøy da jeg og naboen spillte disse på et minilan med bare meg og han. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Kan legge til at Commandos 2 er ganske morsomt over LAN også. Man kan spille hele singleplayer campaignen med en kompis. Veldig utfordrende oppdrag. Tok meg og en kompis godt over en time å klare noe så simpelt som "training mission 2". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå