Tmz Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Wc3, FlatOut2, Cs og Worms. Det er spillene jeg pleier å spille når jeg er på lan. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 synes Warcraft 3 er en sterk vinner. Starcraft og cs/half life er også geniale lanspill Lenke til kommentar
Joney Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 (endret) Skytespill: - Battlefield 1942 - Unreal Tournement orginal - Halo - America's Army RPG: - Dungeon siege - Diablo Strategi: - Age of Empire - Empire Earth - Generals Og by the way, et spill man kan spille mens folk installerer: - Jazz Jackrabbit 2 De fleste av disse spillene krever nesten ingenting så de fleste kan kjøre dem. Endret 9. desember 2006 av Joney Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Doh, why not CS? =P Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 TDM på CoD2 med MercilessMod2 Lenke til kommentar
tAno16 Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 (endret) Min beste lan erfaring (smålan) var med en half life mod ved navn Vampires. Vi var 4 stk inni et lysthus, der vi hadde rigga til pc'ne. Midt på natta testa vi en merkelig mod (Vampires). Der det enelaget er vampyrer som løper/hopper veldig raskt og høyt. Dem har bare klør melee våpen altså. Det andre laget var vampire slayere. Med shotgun og en spiss tre-stubbe skulle man skyte vampyrene og stabbe dem der dem lå. (shotgun dreper ikke) Vi var 2 mot 2, den ene siden av bordet mot den andre. Jeg var vampireslayer. Det morsomme var at min lagkamerat ble vettskremt av vampyrlaget. Spesielt på en bane som skulle forestille en nedgang til en subway. Vi startet oppe i sola, og lagkameraten min fant seg en høy gjenstand han hoppet fra gang på gang for å ta selvmord. har aldri hatt det så morsomt på lan, der en skvetter i taket av bare lyden av uglelyder. Vi hadde det nå morsomt da. hehe, der grafikk ikke har så mye å si for å ha en hysterisk morsom lan natt. EDIT: Ville bare si at Savage Link, et et ufattelig bra spill (gratis) til lan. Veldig få som vet om det kansje men det er en krysning av FPS og RTS, noe sammenliknbart med en krysning av WoW og Warcraft. Veldig interessant spill i grunn... burde prøves. Hvert lag må ha en commander, så man burde være mange som spiller EDIT2: Idet jeg skulle reposte dette inlegget, så forsvant nettet på bedriften jeg er utplassert hos i IKT. Aker kværner hadde nettop en kjempekrise.. så fikk jeg opplevd det å. =) Endret 12. desember 2006 av tAno16 Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Worms, Counter Strike, Battlefield 2. Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 (endret) AoE2 CS Dark Colony BF 1942 BF Vietnam BF 2 Endret 16. desember 2006 av nerf Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Uten tvil Halo 1 og 2. Så utrolig gjennomført; Maps, våpenbalanse, gameplay. Ingen over, ingen ved siden av. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Uten tvil Halo 1 og 2. Så utrolig gjennomført; Maps, våpenbalanse, gameplay. Ingen over, ingen ved siden av. 7520987[/snapback] Enig. Lenke til kommentar
Herpeederpee Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Jeg husker for ca. 1 år siden hvor jeg prøvde Vietcong på Coop (var dog over internett)... Det var dritfett! Tror det hadde blitt en skikkelig sterk vinner på lan. Lenke til kommentar
Sanchez Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Det første MotoRacer var helt perfekt. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Uten tvil Halo 1 og 2. Så utrolig gjennomført; Maps, våpenbalanse, gameplay. Ingen over, ingen ved siden av. 7520987[/snapback] Har du spilt Unreal Tournament (da helst 99-utgaven)? Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Har prøvd spillet i noen minutter bare, så skal ikke komme med noen dom. Allikevel synes jeg spillet går for fort. Jeg føler man spawner, løper rundt i 30km/t, dreper et par stykk og dør igjen. Alt dette i løpet av 6-7 sek. Bra LAN-spill siden du nevner det? Lenke til kommentar
slash Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 quake 1,2 og 3 er jo udødelige klassikere.. kan ikke uttale meg så mye om 4, da jeg ikke har spilt det på lan. Men skulle tro det var mye av det samme som q3 etter det jeg har prøvd. Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 vi spiller worms cs quake 1-3 half life bf 1942 og bf vietnam og noe mer som jeg ikke kommer på i farta Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Har prøvd spillet i noen minutter bare, så skal ikke komme med noen dom. Allikevel synes jeg spillet går for fort. Jeg føler man spawner, løper rundt i 30km/t, dreper et par stykk og dør igjen. Alt dette i løpet av 6-7 sek. Bra LAN-spill siden du nevner det? 7524830[/snapback] det er det som er unreal. det skal gå raskt der. høyt temp og intense kamper. test unreal tournament 2004 med den modden som gjør at våpna skyter raskere (orginalt med spillet, tror den heter super beserk) da går det unna da. sniperen skyter som rocketlauncheren som igjen skyter 3 skudd i sekundet. og ikke minst minigunnern er helt extremt. med da quad jump og store utendørs baner så blir det moro Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 -Warcraft 3: The Frozen Throne (ladder og DotA) -Counter-Strike -Battlefield 2 -Starcraft -Unreal Tournament Denne listen med UT på topp fulgt av Starcraft og Warcraft 3. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Helt klart Battlefield 1942. Utrolig mye morro med det spillet, lage filmer og bare ha det gøyt. Ellers er det vel Battlefield 2 og ikke minst Call of Duty, da i NR1 veirsjon. Og Deer Hunter 2005 er gøy med kompiser, spesielt når en selv tar den største hjorten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå