Gå til innhold

Beste LAN spillet noensinne?

Anbefalte innlegg

Et vært LAN må innom Soldat og Liero minst en gang, synes jeg i alle fall. Når CS er kjedelig (noe som skjer for min del i løpet av det første timene av et LAN) og andre spill (som det blir lite av pga CS) blir kasta tilbake som forslag folk ikke vil høre om, er Liero og Soldat morsomme å kan "tvinge" på CS frelste fjortisser som gauler lungene såre hvor "leet" de er.

Når jeg tenker over det, eneste spillet jeg har spillet over nettverk annet enn CS på et LAN er faktisk SOF2, som varte i 20 min, og Soldat/Liero.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
HVa er det beste spillet dere har spilt på LAN, eller som er best/morsomt og spille på LAN(Bortsett fra CS!).

Et spill innen vær kategori, skyte spill, strategi osv.

Trenger tips, skal ha LAN snart..

7176076[/snapback]

jeg vet om et som var konge men husker ikke 100% hva det heter :p

vis jeg finner ut av hva det heter skal jeg si det :=)

Lenke til kommentar
Husker jeg hadde et spill før, der man kunne kjøre motorsykkel, tanks, fly  og masse rart. Var et fps spill, men har glemt navnet på det (ikke BF1942). Noen som husker navnet på det? Noe i indre hjernebarken sier meg at det var noe med "pilot"

7189311[/snapback]

Codename_Eagle.jpg

Så det slik ut?

7190902[/snapback]

prøv og legg det bilde ut på nytt høres ut som det spille jeg tenkte på

Lenke til kommentar

Strategi: Generals er moro på LAN, uansett om man spiller med eller mot hverandre. Ellers har du Age of Empires-spillene (min personlige favoritt er nr. 2).

FPS: Half-Life 2 Deathmatch, Battlefield-spillene, CS av hvilken som helst type, eventuelt Jedi Knight-spillene kan alle bli morsomme (så lenge dere ikke CS-er hele tiden)

Bilspill: Her kan dere vel spille hva som helst dere vil. Ikke så veldig stor forskjell på bilspill, egentlig. Eneste jeg kan komme på er at Midtown Madness 2 hadde noen morsomme moduser.

Lenke til kommentar

Må vel være Call of duty serien,spesielt nr2.Likte også medal of honor serien også.

Strategi/simulator må vel være Silent hunter 3,eller il2 sturmovik serien.

Bilspill helt klart Rally trophy,Flatout 2,Racedriver 2-3.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...